Internetový vyhledávač nábytku Favi.cz chce novou reklamní kampaní podpořit svou další expanzi. Režie a produkce spotů se ujala dvojice Tomáš Kasal a Michal Navrátil z Heroes of Production.
Zástupci Favi uvádí, že vyhledávač v loňském roce zvýšil své tržby o více než 60 procent na téměř půl miliardy korun. Aktuálně operuje v pěti zemích a během letošního roku chtějí jeho majitelé expandovat na další trhy. Růstu obratu podle majitelů společnosti pomáhá zejména díra na trhu – v oblasti agregátorů nábytku nepůsobí žádný jiný velký hráč.
Favi.cz aktuálně spouští novou reklamní kampaň, jejíž koncept klade důraz na výběr nábytku i na styl a emoce, které mají rozličné cílové skupiny spojené se svým domovem. Právě domov a jeho jedinečnost se staly základem celého konceptu. „Cílem nové kampaně je ukázat, že na Favi.cz si může nábytek vyhledat skutečně každý, bez ohledu na preferovaný styl zařízení interiéru. Toto vše jsme reflektovali jak prostřednictvím čtyř cílových skupin – rodiny s dětmi, mladého páru, staršího páru a single člověka, tak i dalšími produktovými spoty a zobrazením pestré škály nábytku,“ uvedla Marie Hejlová, marketingová ředitelka FAVI.
Během dvou dnů byly postaveny 4 plně vybavené pokoje a natočen hlavní imagový spot i 10 produktových spotů, ve kterých se objeví přes 150 kusů nábytku. Režie a produkce se ujala dvojice Tomáš Kasal a Michal Navrátil z Heroes of Production. To, jak vypadalo samotné natáčení, ukazuje následující video.
„Naším záměrem bylo přiblížit, že dneska už si každý může svůj domov zařídit podle svých představ. V jednom stejném pokoji se ve filmově laděných scénách postupně odehrávají příběhy čtyř různých domovů. Jednotlivé set designy jsou postavené na osobitosti obyvatel a nesou ikonické rysy dané cílové skupiny. Prezentujeme tak různé možnosti vybavení interiéru a s tím i dnešní rozmanitost trhu s nábytkem,“ říká designérka Andrea Fišarová.
Vyjma televizního spotu na Nově, Primě, na slovenské TV JOJ, Markíze a dalších kanálech se lidé s kampaní seznámí i na internetu, sociálních sítích nebo YouTube. S offline verzí kampaně se již nyní mohou lidé setkat například ve vozech pražského metra.
Favi.cz dosud kromě České republiky působí i na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Dalšími cílovými zeměmi jsou Španělsko, Portugalsko, Chorvatsko, Slovinsko a celá Skandinávie.