Generali Česká pojišťovna spouští svou vůbec první marketingovou kampaň po spojení aktivit obou pojišťoven. Hlavními tvářemi jsou herci Jan Vlasák a Igor Chmela. Ti se objeví v televizních spotech, online formátech i na outdoorových plochách. Za kampaní „Něco se přeci jen děje“ stojí režisér Jan Švejkar a agentura VMLY&R Prague.
První kampaň Generali České pojišťovny startuje v pondělí 20. ledna na obrazovkách televizních stanic Prima a Nova, k vidění bude i během sponzorských spotů na České televizi. Série spotů, online vizuálů a venkovní reklamy představuje značku Generali Česká pojišťovna a prezentuje výhody, které společnost nabízí. Za kampaní „Něco se přeci jen děje“ stojí režisér Jan Švejkar a agentura VMLY&R Prague.
V televizních spotech, online videích a vizuálech vystupují tváře známé z českých seriálů Jan Vlasák a Igor Chmela. Ve spotech, které vznikly pod režijním vedením Jana Švejkara, sledujeme detektivy či vrátné v muzeu při střídání směny. Na otázku „Co je nového?“ zazní nejprve typická reakce: „Nic“. To ale brzo vystřídá zjištění, že se něco přeci jenom děje – klienty Generali České pojišťovny čekají pod novou značkou lepší služby, rychlejší likvidace nebo snazší komunikace a další výhody.
Televizní komunikaci kampaně doplní online média a venkovní reklama na billboardech, v citylight vitrínách, na zastávkách MHD i v metru. Jednotlivé formáty na sebe budou postupně navazovat až do března letošního roku.
Generali Česká pojišťovna, vznikla sloučením aktivit České pojišťovny a pojišťovny Generali v prosinci loňského roku. Kampaň má mimo jiné informovat o tomto spojení a vyzdvihnout výhody, které to klientům pojišťoven přinese.
Režisér Jan Švejkar v minulosti vytvořil reklamy pro značky T-Mobile, Českou spořitelnu i Innogy. Nové spoty a videa Generali České pojišťovny stříhal Filip Malásek, který se svoji prací podílel na úspěšných detektivních seriálech Bezvědomí nebo Pustina. Vizuály nafotil fotograf Goran Tačevski.