Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Startuje první kampaň značky Generali Česká pojišťovna

Generali Česká pojišťovna spouští svou vůbec první marketingovou kampaň po spojení aktivit obou pojišťoven. Hlavními tvářemi jsou herci Jan Vlasák a Igor Chmela. Ti se objeví v televizních spotech, online formátech i na outdoorových plochách. Za kampaní „Něco se přeci jen děje“ stojí režisér Jan Švejkar a agentura VMLY&R Prague.

První kampaň Generali České pojišťovny startuje v pondělí 20. ledna na obrazovkách televizních stanic Prima a Nova, k vidění bude i během sponzorských spotů na České televizi. Série spotů, online vizuálů a venkovní reklamy představuje značku Generali Česká pojišťovna a prezentuje výhody, které společnost nabízí. Za kampaní „Něco se přeci jen děje“ stojí režisér Jan Švejkar a agentura VMLY&R Prague.

TV spot Generali Česká pojišťovna – Nic se neděje (vrátnice)

V televizních spotech, online videích a vizuálech vystupují tváře známé z českých seriálů Jan Vlasák a Igor Chmela. Ve spotech, které vznikly pod režijním vedením Jana Švejkara, sledujeme detektivy či vrátné v muzeu při střídání směny. Na otázku „Co je nového?“ zazní nejprve typická reakce: „Nic“. To ale brzo vystřídá zjištění, že se něco přeci jenom děje – klienty Generali České pojišťovny čekají pod novou značkou lepší služby, rychlejší likvidace nebo snazší komunikace a další výhody.

Reklama
Know

Televizní komunikaci kampaně doplní online média a venkovní reklama na billboardech, v citylight vitrínách, na zastávkách MHD i v metru. Jednotlivé formáty na sebe budou postupně navazovat až do března letošního roku.

TV spot Generali Česká pojišťovna – Nic se neděje (sledovačka)

Generali Česká pojišťovna, vznikla sloučením aktivit České pojišťovny a pojišťovny Generali v prosinci loňského roku. Kampaň má mimo jiné informovat o tomto spojení a vyzdvihnout výhody, které to klientům pojišťoven přinese.

Režisér Jan Švejkar v minulosti vytvořil reklamy pro značky T-Mobile, Českou spořitelnu i Innogy. Nové spoty a videa Generali České pojišťovny stříhal Filip Malásek, který se svoji prací podílel na úspěšných detektivních seriálech Bezvědomí nebo Pustina. Vizuály nafotil fotograf Goran Tačevski.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)