Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sklik začal používat seznam dezinformačních webů zpracovaný NFNŽ

Od pátku 10.1. využívá reklamní systém Sklik, umožňující zobrazování inzerátů ve vyhledávání na Seznam.cz, pro hodnocení míry důvěryhodnosti jednotlivých médií také Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNŽ). 

Sklik v roce 2018 začal klientům umožňovat, aby se jejich inzerce nezobrazovala na webech, které slovenská iniciativa Konšpirátori.sk označuje jako dezinformační. Teď tedy přibyl i další subjekt – NFNŽ.

Do soupisu webů, které mohou inzerenti v kampaních Skliku vyloučit jako dezinformační, systém zahrnuje nově taková online zpravodajská média, jež NFNŽ označuje ratingem C. Pro nastavení slouží inzerentům jeden společný checkbox. Kritéria pro hodnocení zpravodajských serverů jsou uvedena na webu Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

Reklama
ČEZ
Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)