Sklik začal používat seznam dezinformačních webů zpracovaný NFNŽ

Od pátku 10.1. využívá reklamní systém Sklik, umožňující zobrazování inzerátů ve vyhledávání na Seznam.cz, pro hodnocení míry důvěryhodnosti jednotlivých médií také Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNŽ). 

Sklik v roce 2018 začal klientům umožňovat, aby se jejich inzerce nezobrazovala na webech, které slovenská iniciativa Konšpirátori.sk označuje jako dezinformační. Teď tedy přibyl i další subjekt – NFNŽ.

Do soupisu webů, které mohou inzerenti v kampaních Skliku vyloučit jako dezinformační, systém zahrnuje nově taková online zpravodajská média, jež NFNŽ označuje ratingem C. Pro nastavení slouží inzerentům jeden společný checkbox. Kritéria pro hodnocení zpravodajských serverů jsou uvedena na webu Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk