Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prima nabízí v HbbTV katalog nemovitostí

Televizní skupina FTV Prima zveřejňuje nabídku nemovitostí realitního serveru RealityMIX na platformě HbbTV. Partnerem aplikace a promo kampaně při spuštění se stala síť realitních kanceláří RE/MAX. V aplikaci se zobrazují fotografie, dispozice bytu, cena, popis nemovitosti, energetická třída a kontakt na makléře.

„Katalog nemovitostí na televizních obrazovkách je pro nás dalším distribučním kanálem, ve kterém vidíme velký potenciál, jak oslovit další skupinu zájemců o pronájmy a nákup nemovitostí našich inzerentů. Diváci se mohou těšit na jednoduché ovládání, rychlé načítání nemovitostí, geolokaci, přehledné a velké fotografie, jednoduchý formulář pro zadání telefonního čísla nebo možnost pomocí QR kódu zobrazit nemovitost v chytrém telefonu,“ říká Jan Štěp, jednatel RealityMIX.cz.

Skupina Prima kromě rozšíření možností platformy HbbTV pro diváky vidí v aplikaci i obchodní potenciál, jak oslovit potencionální klienty z řad realitních kanceláří, developerů, finančních domů. „Díky technologii HbbTV a využití geolokace jsme schopni pro partnery zajistit komunikaci jejich nabídky pouze v daném regionu – případně ve spádové oblasti. Klient si tak může zvolit, zda chce využít lokálně cílenou komunikaci, nebo celorepublikový zásah. Minimální finanční a časová náročnost přípravy podkladů je u HbbTV standardem. Zároveň jsme schopni vše měřit stejně jako v klasické online reklamě,“ komentuje Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje Media Clubu, který zajišťuje prodej reklamy pro skupiny Prima.

Reklama
ČEZ
Zobrazení katalogu nemovitostí RealityMIX v HbbTV (Zdroj: FTV Prima)

Partnerem aplikace a promo kampaně při spuštění se stala síť realitních kanceláří RE/MAX. „Ve společnosti RE/MAX fandíme novým technologiím a uvědomujeme si, že dostat nabídky na největší obrazovku v domácnosti je příležitostí ke zviditelnění našeho portfolia inzerovaných nemovitostí naší obchodní sítě,“ dodává Marek Kontriš, marketingový ředitel společnosti RE/MAX.

Podle posledního měření společnosti ATO – Nielsen Admosphere skupina Prima červeným tlačítkem osloví 2,2 miliony diváků.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)