Značka chytrých telefonů Honor si ve výběrovém řízení na zajištění PR komunikace vybrala agenturu Dark Side. Ta se od ledna stará o komplexní PR agendu společnosti, která se orientuje na výrobu designových smartphonů a jejich příslušenství určených zejména pro mladé lidi.
„Velice se těšíme na spolupráci se značkou Honor, která se v Česku stává stále více oblíbenější. Do výběrového řízení jsme šli s celou řadou kreativních nápadů, které, jak doufáme, budeme společně realizovat. Naším prvořadým úkolem bude pomoci s dennodenní komunikaci s médii,“ říká Tomáš Jindříšek, spoluzakladatel agentury.
„Naším cílem je, aby zákazníci vnímali Honor jako značku, která poskytuje svým uživatelům nezapomenutelné zážitky v každém okamžiku jejich života. Věříme, že agentura Dark Side nám bude v tomto snažení velice nápomocna,“ vysvětluje Marie Pleskotová, marketing manažer ve společnosti Honor pro Českou a Slovenskou republiku.