Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Peugeot spustil mezinárodní kampaň s Novakem Djokovičem

Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče.

Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot s nabídkou elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ tak sděluje, že nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.

https://www.youtube.com/watch?v=5rJNxj7ykhU&feature=youtu.be
Spot Peugeot x Novak Djokovic #UnboringTheFuture

Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně, která pracuje s paralelou mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot. Slibuje nabízet vizi budoucnosti #unborningthefuture.

Reklama
MMcite

Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu má dvojka světového žebříčku ATP potvrzovat svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot. Kampaň začíná v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)