Spolupráce mezi agenturou Isobar a módní značkou César&Charles se od vyhraného výběrového řízení na správu sociálních sítí rozrostla na úroveň strategického partnerství
Agentura Isobar ze skupiny Dentsu Aegis Network připravila komunikační strategii a kampaň pro novou módní značku César&Charles, která na přelomu roku vstoupila na český trh. Původně vyhrané výběrové řízení na správu sociálních sítí přerostlo až do podoby strategického partnerství mezi agenturou Isobar a značkou César&Charles. Isobar se tak bude podílet i na vývoji samotného produktu.
Ústředním motivem kampaně je fashion filmem The Mythos. Mythos je fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. Společně s agentoru ho vytvořila produkční společnost Armada Films.
Režisér Matyáš Fara o filmu říká: „Mythos je naší interpretací mytického původu značky. Bratři César a Charles jsou dva válečníci, průkopníci nového stylu, kteří se nebojí narušit status quo a vyzvat na souboj samotné bohy.“
Značka César&Charles je podle kreativního ředitele Isobaru Pavla Flégla určená především těm, kteří se nebojí být jiní. „Film jsme natočili v KC Eden a v ponurém prostředí přilehlých vršovických sídlišť. Děj je metafora pro archetypizovanou společnost současnosti. César&Charles je značka pro ty, kdo se chtějí odlišit a kdo se nebojí ukázat svůj názor. Stejně jako naši hlavní hrdinové.“ dodal Flégl.
Ve filmu si ve vedlejších rolích zahráli i čeští influenceři MMA zápasnice a modelka Kateřina Kinderová, rapper Lvcas Dope a fashion blogger Thatboy. Ti se také stávají dlouhodobými ambasadory značky. S jejich výběrem pomohla agentura Bistro Social, která také patří do sítě Dentsu Aegis Network.
Komunikaci odstartovala již začátkem prosince 2019 teaserová část. V ulicích Prahy a na sociálních sítích se objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na instagram. Provokativní pojetí s prvky street artu mělo za cíl vzbudit diskuzi a očekávání.
Páska s logem, která je prvkem samotné fashion kolekce, se objevila i v navazující imageové části. S výraznou typografií a expresivní fotografií se stala stavebním kamenem nově vzniklé identity César&Charles.
Produkci fashion vizuálů si fashion značka zajistila sama ve spolupráci s agenturami Isobar, Bistro Social a začínající fotografkou Terezou Markovou, která je také členkou interního týmu.
V rámci strategické komunikace postavené na znalosti cílové skupiny se agentury Isobar a Bistro Social rozhodly pro výhradní komunikaci skrze sociální média, kterou druhá zmíněná zajišťuje v návaznosti na vytvořený kreativní koncept.
„Přivádět na trh novou značku je jedinečná příležitost doměřit veškeré marketingové aktivity až do důsledku, přizpůsobit jim následné kroky, kopírovat potřebu trhu i klienta a vidět skutečný dopad naší práce,” říká Social Media Director Bistra Social Sabina Erbanová ke způsobu komplexního vedení značky.
César&Charles je čerstvým přírůstkem ve světě streetwear oblečení. Módní brand založil v roce 2019 francouzský podnikatel žijící v česku, Stephan Pay. V roce 2020 plánuje značka César&Charles ve spolupráci s Isobarem otevření vlastního showroomu v pražském Karlíně, expanzi na další evropské trhy a přípravu limitovaných fashion kolekcí s lokálními i světovými umělci.