Cestovní agentura Invia připravila ve spolupráci s kreativní agenturou DDB komunikační kampaň s názvem „Léto s tebou“ na podporu prodeje First Minute zájezdů. Koncept využívá videozáběry z dovolených klientů a doprovázený je písní od Jiřího Schelingera.
Hlavním motivem nové televizní kampaně Léto s tebou je stejnojmenná píseň od Jiřího Schelingera a dovolenková videa se tentokrát snaží působit na emoce a odlišit se tím od své konkurence.
„Rozhodli jsme se vsadit na emoce a postavit spot na myšlence, že ty nejhezčí momenty zažíváme vždy s našimi blízkými, a dovolená je často právě tím okamžikem, kdy je těch zážitků nejvíce. Jedním z hlavních pilířů spotu se stala píseň Léto s tebou, která svou tonalitou skvěle navozuje tu správnou letní vzpomínkovou atmosféru s někým blízkým,“ popisuje Michal Bošela, brand manager společnosti Invia.
Kampaň běží současně i na Slovensku. Tam se na obrazovkách poprvé objevila 12. ledna. Doprovázená je tou samou písní, ale ve slovenské cover verzi, jejím interpretem se stal zpěvák Adam Ďurica.
Invia také kvůli vzniku vizuálního obsahu vyzvala své klienty, aby zasílali videa ze svých výletů a dovolených. „Jak jinak nejlépe ukázat ty pravé emoce, které lidé zažívají, než jejich vlastními záběry. Díky fenoménu selfie a mobilním videím nám jich během týdne přišlo přes 400 a většina z nich byla opravdu velmi kvalitní, takže vybrat ty nejvhodnější bylo dost obtížné,“ dodává Michal Bošela.
Spojením hudby a autentických záběrů lidí následně vznikl dovolenkový klip, který má navodit letní atmosféru a připomenout okamžiky, které každý zažívá se svými blízkými. „Spot nemá za cíl útočit prodejními argumenty, tak jak to dělají ostatní reklamy. Má prostě jen navodit ten správný pozitivní pocit a spojit ho s naší značkou Invia,“ doplňuje Bošela.
Kreativní koncept je v této podobě, ale s různými obměnami plánován na následující dva roky. Komunikace zahrnuje televizní spoty, nasazované postupně v různých stopážích na kanálech skupiny Prima, rádio ve formě sponzoringu počasí a dopravy a dále nasazení v outdooru v podobě bigboardových ploch. V online prostředí jsou zařazené kromě tradičních sociálních sítí také bannery, PPC, YouTube in-stream videa, discovery ads či Instastories, která vše tématicky propojují dohromady.