Banka ING v nové kampani znázorňuje, že naše, ať už velká, nebo malá přání, si můžeme splnit především my sami. A nejlepším pomocníkem mají být naše úspory. Kampaň pochází z dílny agentury McQueen (McCann Prague).
Aktuálním televizním spotem ING opět provází Filip Rajmont v hlavní roli, a i tentokrát se zde setkává se svým druhým já. To mu díky úsporám plní tajné přání v podobě zasněžené zahrady.
„Spoření ING umožňuje plnit přání všem, novým i stávajícím zákazníkům. Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit. Proč si na ně raději nenaspořit a mít z toho radost?“ doplňuje ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.
Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí boogiefilms. Za kreativou stojí již tradičně divize McQueen z rodiny McCann Prague. Kromě televize bude komunikace od začátku ledna cílit na online a sociální sítě.