Kampaň ING upozorňuje, že přání si můžeme plnit především my sami

Banka ING v nové kampani znázorňuje, že naše, ať už velká, nebo malá přání, si můžeme splnit především my sami. A nejlepším pomocníkem mají být naše úspory. Kampaň pochází z dílny agentury McQueen (McCann Prague).

Aktuálním televizním spotem ING opět provází Filip Rajmont v hlavní roli, a i tentokrát se zde setkává se svým druhým já. To mu díky úsporám plní tajné přání v podobě zasněžené zahrady.

Spoření ING umožňuje plnit přání všem, novým i stávajícím zákazníkům. Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit. Proč si na ně raději nenaspořit a mít z toho radost?“ doplňuje ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.

Spot ING s Filipem Rajmontem

Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí boogiefilms. Za kreativou stojí již tradičně divize McQueen z rodiny McCann Prague. Kromě televize bude komunikace od začátku ledna cílit na online a sociální sítě.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia