Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kampaň ING upozorňuje, že přání si můžeme plnit především my sami

Banka ING v nové kampani znázorňuje, že naše, ať už velká, nebo malá přání, si můžeme splnit především my sami. A nejlepším pomocníkem mají být naše úspory. Kampaň pochází z dílny agentury McQueen (McCann Prague).

Aktuálním televizním spotem ING opět provází Filip Rajmont v hlavní roli, a i tentokrát se zde setkává se svým druhým já. To mu díky úsporám plní tajné přání v podobě zasněžené zahrady.

Spoření ING umožňuje plnit přání všem, novým i stávajícím zákazníkům. Jako jedni z mála na trhu i na začátku nového roku 2020 držíme výhodnou 2% sazbu pro všechny. Novou kampaní bouráme předsudek, že na splnění snů je potřeba se zadlužit. Proč si na ně raději nenaspořit a mít z toho radost?“ doplňuje ke kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.

Reklama
ČEZ
Spot ING s Filipem Rajmontem

Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí boogiefilms. Za kreativou stojí již tradičně divize McQueen z rodiny McCann Prague. Kromě televize bude komunikace od začátku ledna cílit na online a sociální sítě.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)