Český lev bude mít vizuální styl podle českého cibuláku

Vizuální styl letošního Českého lva bude modrobílý dekor ve stylu cibuláku od studia Dynamo design

Jan Šlégr, senior graphic designer studia Dynamo design, vysvětluje: „Vytváření vizuálního stylu pro Českého lva je vždy pocta a zároveň příjemná výzva. Letos jsme zapátrali hlouběji v kořenech. Inspirovali jsme se tím, co se za posledních bezmála 150 let stalo typickým designovým prvkem většiny domácností nejen v českých zemích, vzpomněli si na poličky v kuchyních našeho dětství a spojili Českého lva s legendárním cibulákem. Věříme, že toto propojení je poměrně překvapivé a bude výrazným osvěžením celé komunikace ročníku.”

Supervizor Českých lvů Marek Najbrt dodává: „Naše koncepce vychází z toho, co se v minulém roce osvědčilo. Z novinek nicméně stojí za zmínku právě výrazný grafický vizuál, jehož motivy se uplatní i v průběhu večera,“

Česká filmová a televizní akademie rozdá po sedmadvacáté své výroční ceny na galavečeru v sobotu 7. března 2020 ve Dvořákově síni pražského Rudolfina. Galavečer Českého lva odvysílá jako obvykle v přímém přenosu Česká televize na programu ČT1 od 20.00 hodin. Role moderátora se zhostí již podruhé herec Václav Kopta. Kreativní supervize bude náležet režisérovi Marku Najbrtovi a z režisérské židle bude průběh slavnostního večera řídit Michael Čech. Scéna bude dílem Martina Chocholouška.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk