Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

CCC spouští v Česku e-shop a zahajuje omnichannel prodej

Česká republika je prvním zahraničním trhem, na kterém byla spuštěna online prodejní platforma ccc.eu. Skupina také plánuje spustit e-shopy i v dalších zemích, kde již působí, v prvním čtvrtletí roku 2020: v Rumunsku, na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku.

Po 5 měsících od spuštění e-shopu ccc.eu v domovském Polsku zahájila skupina CCC online prodej i na českém trhu. Zákazníci v České republice již rok využívají službu Rezervuj&Vyzvedni, která byla prvním krokem k online provozu a současně i začátkem omnichannel prodejní strategie skupiny CCC v Evropě.

„Velký úspěch a rychlý rozvoj internetového obchodu ccc.eu v Polsku nám ukázal směr dalšího vývoje v zahraničí. Analýza objednávek v rámci nedávno spuštěné služby Rezervuj&Vyzvedni v České republice potvrdila silný zájem o online nakupování. Až dosud mohlo být vyzvedávání produktů prováděno pouze na prodejnách. Díky novému prodejnímu kanálu ccc.eu v České republice rozšíříme možnost dopravy o doručení domů,“ říká Roman Puchala, jednatel CCC Czech s.r.o.

Reklama
Know

Česká republika je z hlediska tržeb ve skupině CCC třetím největším zahraničním trhem. V souladu se strategií celé skupiny CCC bude rozvíjen prodej omnichannel. „Silné postavení značky CCC v Čechách nám pomůže dosáhnout prodejních cílů zvýšením aktivity stávajících zákazníků a získávání nových zákazníků online,“ doplňuje Karol Półtorak, místopředseda představenstva skupiny CCC.

V roce 2020 se plánuje také zpřístupnění mobilní aplikace CCC uživatelům na českém trhu. V Polsku, necelých 9 měsíců po spuštění, aplikace zaznamenala 1,2 milionu stažení. Na českém trhu má CCC v současné době 96 vlastních prodejen. Roční tržby z České republiky se pohybují na úrovni cca 1,9 miliard Kč, což představuje přibližně 6% výnosů v celé skupině.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)