Česká republika je prvním zahraničním trhem, na kterém byla spuštěna online prodejní platforma ccc.eu. Skupina také plánuje spustit e-shopy i v dalších zemích, kde již působí, v prvním čtvrtletí roku 2020: v Rumunsku, na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku.
Po 5 měsících od spuštění e-shopu ccc.eu v domovském Polsku zahájila skupina CCC online prodej i na českém trhu. Zákazníci v České republice již rok využívají službu Rezervuj&Vyzvedni, která byla prvním krokem k online provozu a současně i začátkem omnichannel prodejní strategie skupiny CCC v Evropě.
„Velký úspěch a rychlý rozvoj internetového obchodu ccc.eu v Polsku nám ukázal směr dalšího vývoje v zahraničí. Analýza objednávek v rámci nedávno spuštěné služby Rezervuj&Vyzvedni v České republice potvrdila silný zájem o online nakupování. Až dosud mohlo být vyzvedávání produktů prováděno pouze na prodejnách. Díky novému prodejnímu kanálu ccc.eu v České republice rozšíříme možnost dopravy o doručení domů,“ říká Roman Puchala, jednatel CCC Czech s.r.o.
Česká republika je z hlediska tržeb ve skupině CCC třetím největším zahraničním trhem. V souladu se strategií celé skupiny CCC bude rozvíjen prodej omnichannel. „Silné postavení značky CCC v Čechách nám pomůže dosáhnout prodejních cílů zvýšením aktivity stávajících zákazníků a získávání nových zákazníků online,“ doplňuje Karol Półtorak, místopředseda představenstva skupiny CCC.
V roce 2020 se plánuje také zpřístupnění mobilní aplikace CCC uživatelům na českém trhu. V Polsku, necelých 9 měsíců po spuštění, aplikace zaznamenala 1,2 milionu stažení. Na českém trhu má CCC v současné době 96 vlastních prodejen. Roční tržby z České republiky se pohybují na úrovni cca 1,9 miliard Kč, což představuje přibližně 6% výnosů v celé skupině.