Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

YouTube testuje nástroj k rezervaci reklamy měsíce dopředu

Americký deník The Wall Street Journal informuje, že Google spustil minulý měsíc ve zkušebním provozu možnost Instant Reserve, kterou nabízí politickým inzerentům spolu s prodejci konzumního zboží, médiím nebo zábavnímu průmyslu.

YouTube testuje nový nástroj Instant Reserve v Google Ads, která inzerentům umožňuje rezervovat si místo pro reklamu až 120 dní dopředu. Zájemci si tak můžou přes reservační nástroj zamluvit kampaně s fixním rozpočtem a předpověděným zásahem.

Nástroj je testován globálně inzerenty napříč různými obory. Instant Reserve od YouTube bere inspiraci z nákupu reklam u předplacených televizí, umožňujících inzerentům využít prostor pro reklamu se všemi dostupnými možnostmi cílení, ale bez nutnosti objednání reklamy přes obchodního zástupce. Nástroj bude zejména užitečný pro inzerenty, kteří chtějí plánovat v předstihu a vést kampaně svázané s významnými událostmi, jak jsou například volby.

Reklama
ČEZ

Nepřehlédněte: Odstartoval Netflix Česko

YouTube nevydal žádné oznámení, když nástroj spouštěl, ale The Wall Street Journal uvádí, že k 3. září dostali k rezervačnímu nástroji přístup političtí poradci a stovky dalších inzerentů. Inzerenti si podle deníku můžou rezervovat prostor pro reklamu, ale platit za něj budou až při samotném spuštění kampaně.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)