Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WOO má nový web i vizuální identitu

Agentura World of Online, která se specializuje na influencer marketing a správu sociálních sítí, přichází po dvou letech od začátku působení na trhu s novým webem a vizuální identitou.

Změnou prošla celá brand identita, kdy se agentura World of Online proměnila ve WOO jako kratší verze původního názvu. Grafickou proměnu agentury z pražských Nuslí zajistil art director Václav Vanter.

„Spustili jsme nové webové stránky, které odrážejí naši proměnu, kdy se z garážové agošky o 2 lidech stala agentura, která svým klientům vytváří kompletní online prostředí, vede komunikaci v sociálních médiích a spravuje jejich influencerské kampaně. Díky novým webovkám mohou noví klienti i veřejnost lépe poznat naši práci a aktivity,“ popisuje aktuální situaci CEO agentury World of Online, Petr Srna.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Návrh bez názvu-127
Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu