Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Weleda chce v mezinárodní kampani probudit spojení člověka s přírodou

Značka přírodní kosmetiky Weleda se ve své první mezinárodní kampani nesoucí název „I vy jste příroda“, kterou spustila v říjnu 2019, soustředí na oživení vztahu člověka s přírodou. Kampaň vznikla za pomoci mezinárodní kreativní agentury Select Life (Hamburg) a We Love Art Buying (Stuttgart) a zasáhne různé typy médií. V online prostoru se bude kampaň vyskytovat také v podobě edukativních článků.

Kampaň reaguje na výsledky výzkumů, podle kterých trávíme 80–90 % našeho času obklopeni moderními technologiemi a poukazuje na fakt, že lidé mají s přírodou společného víc, než si uvědomují.

Weleda propaguje například biodynamické pěstování či nastavení standardů pro etické udržitelné obchodování. Prostřednictvím moderní podoby kampaně chce Weleda dokázat, že i téměř po sto letech svého fungování umí spojit své dlouhodobé hodnoty s duchem doby.

Reklama
Know

Kampaň „I vy jste příroda“ vznikla za pomoci mezinárodní kreativní agentury Select Life (Hamburg) a We Love Art Buying (Stuttgart) a zasáhne různé typy médií. V televizi budou k vidění živé vstupy z kamenné prodejny Weleda s českou vizážistkou Hristinou Georgievskou a to v pořadu Snídaně s Novou, na ČT1 pak poběží sponzorský vzkaz v rámci pořadů Počasí a Sama doma. Reklamní spot najde své místo i v rádiu, konkrétně na Evropě 2 v ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým a na Radiu 1.

V online prostoru se bude kampaň vyskytovat nejen na sociálních sítích, ale také v podobě edukativních článků, videí a bannerů na Seznamu a Googlu. Digitální obsah bude zaměřen na zákazníka a půjde sdílet. Weleda také spustila nové webové stránky. V rámci outdoor médií se značka rozhodla pro reklamu v podobě polepů tramvají a propagačních plakátů uvnitř prostředků hromadné dopravy. Chybět nebude ani printová inzerce napříč celým spektrem titulů lifestylového charakteru.

Ke konci roku se chystá spuštění kampaně i na Slovensku.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu