Pojišťovna Uniqa připravila na říjen a listopad reklamní kampaň, věnovanou stejně jako na jaře pojištění domů a domácností. Marketing Uniqa sází na mediální mix televize a on-line. Kreativní koncept TV reklamy vytvořila vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech.
Reklama upozorňuje na nadstandardní asistenční služby pro bydlení dostupné na telefonu. Znovu ji uvádí batole Max, které se objevilo už v předchozích kampaních. V reklamě si Max zahraje společně se svým tátou, jenž zápasí s pracemi v domácnosti.
Pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov během října. Stopáž TV reklamy je 20 sekund. V říjnu a v listopadu poběží i devítitýdenní online část, zaměřená na nativní reklamu, kombinovanou reklamu, bannery, branding a na PPC na Google a Sklik.
Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro koncern Uniqa Insurance Group, jehož je Uniqa pojišťovna součástí, vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech. Kreativa online části byla připravena ve spolupráci s FCB Czech. Nákup médií zprostředkoval Mindshare, on-line prostor zajistil Magnas Media.