Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Uniqa spustila další kampaň k pojištění domácností

Pojišťovna Uniqa připravila na říjen a listopad reklamní kampaň, věnovanou stejně jako na jaře pojištění domů a domácností. Marketing Uniqa sází na mediální mix televize a on-line. Kreativní koncept TV reklamy vytvořila vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech.

Reklama upozorňuje na nadstandardní asistenční služby pro bydlení dostupné na telefonu. Znovu ji uvádí batole Max, které se objevilo už v předchozích kampaních. V reklamě si Max zahraje společně se svým tátou, jenž zápasí s pracemi v domácnosti.

Pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov během října. Stopáž TV reklamy je 20 sekund. V říjnu a v listopadu poběží i devítitýdenní online část, zaměřená na nativní reklamu, kombinovanou reklamu, bannery, branding a na PPC na Google a Sklik.

Reklama
ČEZ

Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro koncern Uniqa Insurance Group, jehož je Uniqa pojišťovna součástí, vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech. Kreativa online části byla připravena ve spolupráci s FCB Czech. Nákup médií zprostředkoval Mindshare, on-line prostor zajistil Magnas Media.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)