Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco se zapojuje do další dobročinné aktivity

Tesco rozmístilo do deseti svých prodejen v Brně a okolí potravinové Food Boxy. Obchodní řetězec chce touto cestou upozornit na problematiku plýtvání potravinami a zároveň pomoci potřebným. Nejedná se o první akci takového druhu, kterou Tesco v poslední době uspořádalo.

Krajská potravinová banka, která trvanlivé potraviny umístěné do Food Boxů přerozděluje, spolupracuje s řadou pomáhajících organizací, azylovými domy, domy pro seniory, útulky pro matky v tísni a organizací na pomoc drogově závislým. Potraviny ale distribuuje také do Klokánků.

Není to poprvé, co Tesco spolupracovalo s jihomoravskou potravinovou bankou. V předchozím roce potřebným ze svých zdrojů věnovalo 80 tun potravin. Téma plýtvání řeší i interně. „Během dvou let se nám podařilo snížit plýtvání v rámci našeho provozu o 55 %,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco pro ČR.

Reklama
MMcite

Dobročinnosti se obchodní řetězec věnuje průběžně. Minulý měsíc například v rámci Mezinárodního dne charity vyhlásil iniciativu s názvem Dobrovolnický program pro kolegy, kterým motivoval své zaměstnance, aby věnovali 8 hodin času pomoci lokální komunitě vlastního výběru.

Další způsob, jakým obchodní řetězec pomáhá, je grantový program „Vy rozhodujete, my pomáháme“. V předchozích šesti ročnících Tesco darovalo celkem 23 milionů korun na realizaci 1080 dobročinných projektů.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu