Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šéfkuchař Forejt se stal brand ambasadorem značky LG

Jeden z nejmladších šéfkuchařů Česka a porotce kuchařské soutěže Masterchef Přemek Forejt spojil své jméno se značkou LG Electronics.

Spolupráce bude probíhat napříč různými platformami, jako jsou sociální sítě, lifestylové kanály komunikace, CSR projekty, vybrané televizní reklamy LG, ale i veletrhy a eventy značky.

„Těší mě, že za mnou LG přišlo s nabídkou stát se tváří této celosvětově známé značky pro Českou a Slovenskou republiku. Produkty značky LG mě opravdu hodně baví,“ vysvětluje šéfkuchař vyhlášené olomoucké restaurace Entrée.

Reklama
ČEZ

Vzájemná spolupráce Přemka Forejta s LG vyplynula podle prohlášení společnosti ze společného vnímání profesního přístupu: Přemek Forejt přistupuje k věcem vždy inovativně s autentičností vlastní osobnosti a umožňuje tak lidem zažít výjimečné prožitky sahajících do gastronomických výšin. Společnost LG sdílí svým nepřetržitým globálním rozvojem v oblasti technologií a výroby tuto odpovědnost vůči rozvíjejícím se potřebám spotřebitelů. Přináší vždy nejmodernější vysoce designové produkty a optimální řešení, které obohacují životy spotřebitelů o přidanou hodnotu.  

„LG vítá Přemka Forejta do LG rodiny s cílem pomoci podpořit image značky jako prémiovou, vysoce inovativní a zároveň autentickou, značku širokého záběru. Historie společnosti byla vždy spojena s její touhou pomáhat vést šťastnější a lepší život, claim Life’s good je toho zřejmým důkazem. Věříme, že propojení s výjimečnou osobností Přemka Forejta pomůže vnímat brand LG jako ekvivalent prémiových značek a jako nezbytnou součást všech stylových spotřebitelských domácností,” říká Roman Šípoš, ředitel marketingového a obchodního oddělení LG Electronics.

Zkušenosti Přemka Forejta zahrnují působení v londýnské restauraci L’Autre Pied, která se chlubí Michelinskou hvězdou, i spolupráci v brněnském restaurantu Koishi zaměřeném na sushi a ryby, který získal 1. místo v roce 2013 dle Maurerova výběru Grand Restaurant. V roce 2015, ve svých 27 letech, dostal příležitost stát se šéfkuchařem a vytvořil koncept olomoucké Entrée Restaurant. V roce 2017 získal s týmem Entrée Restaurant 1.místo a ocenění ‚Nejlepší restaurace‘ dle Maurerova výběru.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)