Šéfkuchař Forejt se stal brand ambasadorem značky LG

Jeden z nejmladších šéfkuchařů Česka a porotce kuchařské soutěže Masterchef Přemek Forejt spojil své jméno se značkou LG Electronics.

Spolupráce bude probíhat napříč různými platformami, jako jsou sociální sítě, lifestylové kanály komunikace, CSR projekty, vybrané televizní reklamy LG, ale i veletrhy a eventy značky.

„Těší mě, že za mnou LG přišlo s nabídkou stát se tváří této celosvětově známé značky pro Českou a Slovenskou republiku. Produkty značky LG mě opravdu hodně baví,“ vysvětluje šéfkuchař vyhlášené olomoucké restaurace Entrée.

Vzájemná spolupráce Přemka Forejta s LG vyplynula podle prohlášení společnosti ze společného vnímání profesního přístupu: Přemek Forejt přistupuje k věcem vždy inovativně s autentičností vlastní osobnosti a umožňuje tak lidem zažít výjimečné prožitky sahajících do gastronomických výšin. Společnost LG sdílí svým nepřetržitým globálním rozvojem v oblasti technologií a výroby tuto odpovědnost vůči rozvíjejícím se potřebám spotřebitelů. Přináší vždy nejmodernější vysoce designové produkty a optimální řešení, které obohacují životy spotřebitelů o přidanou hodnotu.  

„LG vítá Přemka Forejta do LG rodiny s cílem pomoci podpořit image značky jako prémiovou, vysoce inovativní a zároveň autentickou, značku širokého záběru. Historie společnosti byla vždy spojena s její touhou pomáhat vést šťastnější a lepší život, claim Life’s good je toho zřejmým důkazem. Věříme, že propojení s výjimečnou osobností Přemka Forejta pomůže vnímat brand LG jako ekvivalent prémiových značek a jako nezbytnou součást všech stylových spotřebitelských domácností,” říká Roman Šípoš, ředitel marketingového a obchodního oddělení LG Electronics.

Zkušenosti Přemka Forejta zahrnují působení v londýnské restauraci L’Autre Pied, která se chlubí Michelinskou hvězdou, i spolupráci v brněnském restaurantu Koishi zaměřeném na sushi a ryby, který získal 1. místo v roce 2013 dle Maurerova výběru Grand Restaurant. V roce 2015, ve svých 27 letech, dostal příležitost stát se šéfkuchařem a vytvořil koncept olomoucké Entrée Restaurant. V roce 2017 získal s týmem Entrée Restaurant 1.místo a ocenění ‚Nejlepší restaurace‘ dle Maurerova výběru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia