Poskytovatel internetového připojení netbox se rozhodl ve své podzimní marketingové kampani s názvem „Tak trochu jiný počty“ upozornit na to, že ve srovnání s některými zbytnými věcmi, za které člověk běžně utrácí, není internet drahý. Kampaní se netbox snaží cílit na mladé zákazníky a studenty. Na vytvoření grafických vizuálů kampaně se podílela brněnská grafická agentura Just Mighty, která stojí za nedávným rebrandingem netboxu.
Podle marketingového ředitele netboxu Lukáše Pazourka kampaň upozorňuje na to, že věci, za které lidé utrácejí, jsou mnohdy pomíjivé. „Za peníze srovnatelné s cenou dvou lístků do kina dokáže internet od nás zákazníkům poskytnou zábavu na celý měsíc,“ uvedl Pazourek.
Do kampaně netbox zahrnuje aktuální společenské trendy. Jeden z vizuálů tak například zobrazuje oblíbenou značkovou kávu mileniálů s provokativním textem: Karamelové hipstrčíno, nebo měsíc internetu.
„Netajíme se tím, že jsme hraví, máme rádi humor a nadsázku, proto se snažíme, aby každá naše kampaň byla taky taková,“ uvedl Lukáš Pazourek.
Kreativní myšlenka kampaně vznikala in-house. Na vytvoření grafických vizuálů kampaně se podílela brněnská grafická agentura Just Mighty, která stojí za nedávným rebrandingem značky netbox.
Součástí kampaně je i video Tak trochu jiný počty Radka Em, které se snaží glosovat brněnské reálie společně s kampaní. Produkce tohoto reklamního videa byla svěřena brněnské filmové a kreativní produkci Actimmy Film.
„Chtěli jsme, aby kampaň jednoduše a vtipně ukázala, že běžně utrácíme poměrně dost peněz za věci a služby, které nepotřebujeme. Přitom všichni často řešíme každou korunu, pokud jde o pravidelné platby za internet nebo elektřinu. Kampaň Tak trochu jiný počty tedy poukazuje na to, že se stačí zamyslet, za co všechno peníze utrácíme a kolik to stojí ve srovnání s cenou internetu, který nám slouží neomezeně celý měsíc,“ doplnil Lukáš Pazourek.
Kampaní Tak trochu jiný počty se netbox snaží cílit především na mladé zákazníky a studenty. Speciálně pro ně připravil také nabídku na rychlé internetové připojení bez závazků. „Studenti, kteří přicházejí na vysoké školy a hledají si vlastní bydlení, mnohdy vůbec nevědí, zda budou příští rok bydlet ve stejném bytě, nebo jestli neodjedou na studijní pobyt do zahraničí. Podepsání smlouvy na několik let pro ně proto může být svazující. Rozhodli jsme se jim vyjít vstříc a nabídnout jim připojení bez závazků,“ popsal marketingový ředitel Lukáš Pazourek.
Netbox internet je produkt spadající pod společnost SMART Comp. a.s., která je na trhu od roku 1998. Jejím cílem je přinášet lidem zábavu a informace pomocí internetu a technologií, které s nimi souvisí.