Společnost Miele spustila kampaň s názvem „Generace 7000 – Nová definice dokonalosti/LifeBeyondOrdinary“, která představuje nejnovější řadu spotřebičů generace 7000. V Česku pokračuje spolupráce Miele s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem.
Kampaň poukazuje i na 120. výročí založení společnosti Miele a prezentuje ji jako trendsettera v oblasti domácích spotřebičů, technologií a designu. Kuchyňský prostor je zde chápán jako místo stvořené pro zážitky, kde mohou vzniknout fascinující věci. Kampaň kromě TV spotů zahrnuje print, online, sociální sítě, POS a OOH materiály nebo PR aktivity.
V sérii spotů účinkují ambasadoři Miele, osobnosti, kteří tvoří díla v oblasti gastronomie i umění a posouvají nás tak za „hranice všednosti“. Právě propojení světů umění, gastronomie, kreativity a nejmodernějších technologií představují Azuma Makoto ( japonský umělecký aranžér květin), Helena Rizzo (Brazílie, jedna z nevyhlášenějších světových šéfkuchařek; spot: pečicí trouba), Gagan Anand (Thajsko, držitel ocenění za nejlepší asijskou restauraci 2015-2018; spot: trouba Dialog) a Kyle Connaughton (USA, šéfkuchař oceněný 3 michelinskými hvězdami; spot: konvektomat a varná deska). V Česku pokračuje spolupráce Miele s předním šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem.