Kampaň Havasu pro České dráhy, i tentokrát s Ondřejem Vetchým v hlavní roli upozorňuje na možná úskalí, když si vyrazíte s rodinou autem přes noc do zahraničí. Kampaň byla v médiích spuštěna 1. října a bude nasazena až do poloviny listopadu.
Příběh srovnává bezpečnost a pohodlí lůžkových vozů, kde vám „raňajky“ donesou až pod nos, s dlouhým a únavným cestováním autem. Rodina se vydává z Čech na Slovensko a brzy ráno pochopí, že nocovat v autě se nevyplácí. V TV spotu se zápletka, v níž se Ondřej Vetchý a jeho „žinčica“ snaží “dohovoriť” se slovenským policistou a přitom neuměle napodobuje slovenštinu, končí pohromou.
Po jednodenním natáčení, které naštěstí neprovázela žádná velká „parenica“, vzniklo v režii Tomáše Bařiny několik střihů, a to v délce 60, 30 a 10 vteřin. Ty budou nasazeny v televizi i online. Kampaň „vyjela“ do médií 1. října a bude nasazena až do poloviny listopadu.
Televizní spoty doprovází i printová a outdoorová část kampaně, v níž se trochu jinak poukazuje na pohodlí nočních vlaků, kde se dobře vyspí všechny typů spáčů. Spolupracoval na ní tým kreativců podepsaných už pod předchozími kampaněmi ČD, jako byla například ta propagující aplikaci Vlakem na výlet.