Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nikol Štíbrová je novou tváří Zootu

V nové kampani online obchodu Zoot se objevuje známá česká influencerka Nikol Štíbrová. Propaguje v ní šaty britské oděvní značky Dorothy Perkins. Kampaň je určena pro český i slovenský trh. Objeví se zejména online, ale také na billboardech či v MHD. Startuje od poloviny října a poběží až do Vánoc.

Nikol Štíbrovou fotil český fotograf Matúš Tóth. Na produkci se podílelo studio Cash Only a interní tým Zootu. Britská značka Dorothy Perkins je podle vyjádření online prodejce na Zootu dlouhodobě nejprodávanější. Kampaň se objeví online a také v outdooru a je určena na předvánoční trh.

„Nikol Štíbrová patří mezi talentované ženy mladé generace. Líbí se nám její nadhled a smysl pro humor. Snažíme se o to, aby naše komunikace byla vtipná, což Nikol umí skvěle, proto k nám dobře zapadá. Svým civilním přístupem je inspirací jak pro mladé, tak starší generace,” přibližuje smysl kampaně Robert Vojáček, který je součástí nového managementu online obchodu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)