Nikol Štíbrová je novou tváří Zootu

V nové kampani online obchodu Zoot se objevuje známá česká influencerka Nikol Štíbrová. Propaguje v ní šaty britské oděvní značky Dorothy Perkins. Kampaň je určena pro český i slovenský trh. Objeví se zejména online, ale také na billboardech či v MHD. Startuje od poloviny října a poběží až do Vánoc.

Nikol Štíbrovou fotil český fotograf Matúš Tóth. Na produkci se podílelo studio Cash Only a interní tým Zootu. Britská značka Dorothy Perkins je podle vyjádření online prodejce na Zootu dlouhodobě nejprodávanější. Kampaň se objeví online a také v outdooru a je určena na předvánoční trh.

„Nikol Štíbrová patří mezi talentované ženy mladé generace. Líbí se nám její nadhled a smysl pro humor. Snažíme se o to, aby naše komunikace byla vtipná, což Nikol umí skvěle, proto k nám dobře zapadá. Svým civilním přístupem je inspirací jak pro mladé, tak starší generace,” přibližuje smysl kampaně Robert Vojáček, který je součástí nového managementu online obchodu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345