V nové kampani online obchodu Zoot se objevuje známá česká influencerka Nikol Štíbrová. Propaguje v ní šaty britské oděvní značky Dorothy Perkins. Kampaň je určena pro český i slovenský trh. Objeví se zejména online, ale také na billboardech či v MHD. Startuje od poloviny října a poběží až do Vánoc.
Nikol Štíbrovou fotil český fotograf Matúš Tóth. Na produkci se podílelo studio Cash Only a interní tým Zootu. Britská značka Dorothy Perkins je podle vyjádření online prodejce na Zootu dlouhodobě nejprodávanější. Kampaň se objeví online a také v outdooru a je určena na předvánoční trh.
„Nikol Štíbrová patří mezi talentované ženy mladé generace. Líbí se nám její nadhled a smysl pro humor. Snažíme se o to, aby naše komunikace byla vtipná, což Nikol umí skvěle, proto k nám dobře zapadá. Svým civilním přístupem je inspirací jak pro mladé, tak starší generace,” přibližuje smysl kampaně Robert Vojáček, který je součástí nového managementu online obchodu.