Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamama se oddělila od mediální skupiny S&P

Po dvou letech fungování se Reklamama odděluje od mediální skupiny S&P a mění se ve full-servisovou reklamní agenturu. Dlouhodobě spolupracuje například se značkami Kunín, Albert, Delonghi nebo Delmart. Reklamama se kromě mediálních služeb zaměří také na reklamní komunikaci a produkci brand contentu v oblasti food retailu a FMCG.

Mimo strategického, account a kreativního oddělení má agentura také vlastní kuchyňská studia určená pro fotoprodukci, foodstyling nebo natáčení online receptů a televizních spotů. Reklamama spolupracuje se specialisty na foodstyling, bloggery, kuchaři a odborníky komunikace značek z food oblasti, jako je například Bára Nosková Mosorjaková, která byla jednou z účastnic kuchařské televizní soutěže Masterchef. V týmu agentury Reklamama jsou téměř samé ženy, což její ředitelka, Naďa Fidrmucová považuje za jednu ze svých hlavních výhod.

Rozumíme klientům značek z retailu, kde je většina kupní síly z identické cílové skupiny, kterou my samy jsme. Vyznáváme jiný přístup než ve velkých korporátních agenturách, kde jsou řediteli často muži ve středních letech a výsledná komunikace tomu pak odpovídá. Proto bylo jednou z mých vizí vytvořit kvalitní alternativu,” vysvětluje Fidrmucová. 

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)