Po dvou letech fungování se Reklamama odděluje od mediální skupiny S&P a mění se ve full-servisovou reklamní agenturu. Dlouhodobě spolupracuje například se značkami Kunín, Albert, Delonghi nebo Delmart. Reklamama se kromě mediálních služeb zaměří také na reklamní komunikaci a produkci brand contentu v oblasti food retailu a FMCG.
Mimo strategického, account a kreativního oddělení má agentura také vlastní kuchyňská studia určená pro fotoprodukci, foodstyling nebo natáčení online receptů a televizních spotů. Reklamama spolupracuje se specialisty na foodstyling, bloggery, kuchaři a odborníky komunikace značek z food oblasti, jako je například Bára Nosková Mosorjaková, která byla jednou z účastnic kuchařské televizní soutěže Masterchef. V týmu agentury Reklamama jsou téměř samé ženy, což její ředitelka, Naďa Fidrmucová považuje za jednu ze svých hlavních výhod.
„Rozumíme klientům značek z retailu, kde je většina kupní síly z identické cílové skupiny, kterou my samy jsme. Vyznáváme jiný přístup než ve velkých korporátních agenturách, kde jsou řediteli často muži ve středních letech a výsledná komunikace tomu pak odpovídá. Proto bylo jednou z mých vizí vytvořit kvalitní alternativu,” vysvětluje Fidrmucová.