Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Martina Sáblíková je tváří spojení pojišťoven Aegon a NN

K 1. říjnu 2019 dochází ke sloučení pojišťovny Aegon a NN Životní pojišťovny. Aegon Pojišťovna zanikne a NN Životní pojišťovna se stane nástupnickou společností s celkem asi 400 tisíci klientů. Součástí aktuální reklamní kampaně NN je Martina Sáblíková.

NN Životní pojišťovna, která již oznámila koupi a převzetí pojišťovacích aktivit skupiny Aegon v České republice, získala všechny souhlasy regulátorů k uskutečnění fúze.

Snahu o pokračování toho, na co jsou zvyklí čeští klienti NN i Aegonu, má podtrhovat partnerství, které NN Životní pojišťovna navázala s českou rychlobruslařkou a několikanásobnou mistryní světa Martinou Sáblíkovou. Ta byla mnoho let tváří Aegonu v Česku a nyní její podpora přechází pod NN.

Reklama
Know

„Mám z toho velkou radost. Příběh sportovkyně, která už více než deset let poráží nejlepší holandské rychlobruslařky, aniž by v Česku stál jediný rychlobruslařský ovál, je prostě senzační. Martina mě zcela okouzlila nejen svou cílevědomostí, ale také skromností. Je to velice inspirativní člověk,“ říká Maurick Schellekens.

Kampaň odstartuje 21. října a poběží v první vlně až do konce roku nejen formou TV spotu, ale obšírněji také v online kampani. Na tvorbě reklamní kampaně se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. NN chce odvyprávět příběhy obyčejných lidí z různých regionů, kteří stejně jako Martina mají to štěstí, že díky svému odhodlání v životě dělají to, co je naplňuje, a zároveň inspirují druhé.

Nizozemská finanční skupina NN podniká v 18 zemích světa a poskytuje služby 17 milionům klientů, zejména v oblasti životního pojištění, důchodového spoření a investic. Loni v létě oznámila koupi životní pojišťovny Aegon v České republice a životní pojišťovny a důchodové správcovské společnosti Aegon na Slovensku za 155 milionů eur. Po dokončení transakce na začátku roku nyní v ČR dochází k právní fúzi obou společností.

„Spojují nás holandské kořeny a teď i společná budoucnost. Sdílíme také stejné hodnoty ohledně péče o klienty, ať už jde o krytí rizik či zajištění spokojeného stáří. Po sloučení tu pro ně budeme v ještě lepší formě,“ říká Maurick Schellekens, generální ředitel NN ČR.

„Potenciál moderních informačních systémů Aegonu spolu s tržní silou a finančním zázemím NN nám umožní nabídnout ještě atraktivnější produkty a služby, a to již příští rok,“ vysvětluje Maurick Schellekens.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. Zatímco značka Aegon od října přestane působit na českém trhu, NN plánuje další posílení své viditelnosti a chystá na příští rok inovovanou nabídku produktů a služeb zákazníkům.

Na tvorbě reklamní kampaně se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. Svůj hlas spotům propůjčil herec Michal Dlouhý a režie se ujal Pavel Nosek.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)