Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Markéta Hrubešová se stala tváří značky Pramen cz

Česká síť obchodů s potravinami Pramen cz začala spolupracovat s českou herečkou, moderátorkou Markétou Hrubešovou.

V marketingové komunikaci značky Pramen cz se budou zákazníci s Markétou Hrubešovou potkávat od října tohoto roku. Spolupráce má nabídnout inspiraci a zkušenosti z hereččina života spojeného s vařením tradičních i nevšedních pokrmů. Hrubešová je autorkou čtyř kuchařek. Tvář Markéty Hrubešové se objeví také v online komunikaci a dalších aktivitách značky Pramen cz

„Uvedené propojení vyplynulo téměř automaticky. Vychází ze společného podobného naladění, jak značky Pramen cz, tak i paní Hrubešové, její obliby malých tradičních obchůdků, jenž jí připomínají dětství. Samozřejmě také její velké záliby ve vaření a důrazu na rodinu a pohodu – životní hodnotu, která je pro ni velmi důležitá,“ vysvětluje Ivo Pešák, výkonný ředitel Pramen cz.

Reklama
ČEZ
Prodejna Pramen v Plzni

„Maličkosti jako každodenní nákup někde, kde vás znají, a kde si můžete popovídat, právě takové maličkosti činí život hezčím. A hlavně klidnějším. Značka Pramen cz je pro mě zkrátka tradice,“ poznamenává k nové spolupráci Markéta Hrubešová.

V předvánočním čase bude možné v obchodech Pramen cz zakoupit některé její kuchařky, a to knihu Tak vařím já nebo knihu Pan Brambora a jeho kamarádi. Tvář Markéty Hrubešové se objeví také v online komunikaci a dalších aktivitách značky Pramen cz. „Z dalších plánů můžeme už nyní prozradit záměr realizace dětského tábora pro matky samoživitelky a jejich děti v krásné přírodě Hostýnských vrchů v rekreačním areálu Pod Šaumburkem. Rádi bychom dětem, které nemají to štěstí vyrůstat v úplné rodině, dopřáli možnost zažít něco hezkého a výjimečného,“ dodává Ivo Pešák.

Pramen CZ je síť více než padesátky tradičních obchodů s potravinami, které zákazníci najdou zastoupené hlavně v Čechách, výjimkou jsou dvě prodejny nacházející se na jižní Moravě.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)