Agentura Mark BBDO připravila novou kampaň na podporu občerstvovacího konceptu Fresh Corner od společnosti MOL Česká republika. Kampaň začíná 1. října 2019 a potrvá po dobu šesti týdnů.
Podzimní kampaň Fresh Corner klade důraz na klíčový artikl – kávu. Kávy se na čerpačkách měsíčně prodá až 1,2 milionu a MOL ji již brzy nabídne na dvou stech místech v Česku.
Kampaň proběhne napříč těmito mediálními formáty: rádio, online (video, bannery, sociální sítě), OOH (billboardy, bigboardy, CLV, RLB) a print. U vstupů do Fresh Cornerů budou umístěny POS materiály. Pro členy zákaznického programu MOL Fresh Corner je po dobu trvání kampaně připravena speciální nabídka ‒ káva velikosti M + croissant s máslem nebo sýrový šnek zdarma.
Na přípravě kampaně pro ČR spolupracoval MOL s kreativní agenturou Mark BBDO. Doplňkové služby a produkty na stanicích MOL se u zákazníků těší stále větší oblibě. Důkazem je skutečnost, že druhé největší síti čerpaček v Česku dlouhodobě roste podíl non-fuel transakcí, a to dvouciferným číslem. Vedle toho pak dynamicky roste její brand awareness mezi českými řidiči.
„Podle průzkumu, který v květnu prováděla společnost Kantar Millward Brown, je Fresh Corner v současnosti nejznámějším, nejnavštěvovanějším a také nejoblíbenějším občerstvovacím konceptem na čerpacích stanicích v Česku. Ještě před dvěmi lety přitom stejný průzkum uváděl, že i vymyšlenou značku Road Cafe znají čeští motoristi více než náš gastro koutek,” říká Tomáš Lux, retailový ředitel MOL Česká republika a dodává: „Obliba Fresh Corneru coby vlajkové lodi naší retailové strategie výrazně přispívá k celkově pozitivnímu vnímání značky MOL.” Kvalitu konceptu Fresh Corner a jeho dopad na vnímání značky MOL ocenila v letošním roce rovněž porota České ceny za PR, která mu udělila 3. místo v kategorii Služby.
Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na více než 190 místech z celkového počtu 304 stanic. Na přelomu roku byl poté na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner Drive-in.