Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mafra ruší agenturní provizi u časopisů

Mediální skupina Mafra se rozhodla od 1. ledna 2020 zrušit agenturní provizi pro tiskovou inzerci i u všech svých titulů v segmentu časopisů.

Mafra už v roce 2013 zrušila agenturní provizi u svých internetových titulů, deníky následovaly v roce 2015. Teď se tedy agenturní provize ruší i u magazínů, které mediální skupina do svého portfolia získala vloni z vydavatelství Bauer Media.

„Tak jako v minulosti u internetové a deníkové inzerce, přikročili jsme nově ke zrušení agenturní provize i u naší loňské akvizice, časopisů vydavatelství Bauer Media. Agenturní provize dlouhodobě neplní svoji původní funkci a většina mediálních a reklamních agentur poskytuje agenturní provizi klientům jako formu další slevy,“ uvedl obchodní ředitel Mafry Jiří Otevřel.

Reklama
MMcite

Mafra své portfolio tištěných titulů rozšířila o časopisy Bauer Media ke konci loňského roku, a proto se do obchodní politiky mediálního domu nestihla promítnout už letos.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)