Mediální skupina Mafra se rozhodla od 1. ledna 2020 zrušit agenturní provizi pro tiskovou inzerci i u všech svých titulů v segmentu časopisů.
Mafra už v roce 2013 zrušila agenturní provizi u svých internetových titulů, deníky následovaly v roce 2015. Teď se tedy agenturní provize ruší i u magazínů, které mediální skupina do svého portfolia získala vloni z vydavatelství Bauer Media.
„Tak jako v minulosti u internetové a deníkové inzerce, přikročili jsme nově ke zrušení agenturní provize i u naší loňské akvizice, časopisů vydavatelství Bauer Media. Agenturní provize dlouhodobě neplní svoji původní funkci a většina mediálních a reklamních agentur poskytuje agenturní provizi klientům jako formu další slevy,“ uvedl obchodní ředitel Mafry Jiří Otevřel.
Mafra své portfolio tištěných titulů rozšířila o časopisy Bauer Media ke konci loňského roku, a proto se do obchodní politiky mediálního domu nestihla promítnout už letos.