Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidl skrz sociální sítě ukazuje náplň práce zaměstnanců

Lidl spustil projekt, který má na sociálních sítích společnosti ukázat, jak se v řetězci pracuje. Jde o příběhy, ve kterých pod hlavičkou Lidl Česká republika vystupují skuteční zaměstnanci a které budou postupně zveřejňovány na Facebooku a Instagramu.

Vzniklo celkem 5 příběhů a hlavních rolí se ujali kvalitář ovoce a zeleniny v logistickém centru, prodavačka/pokladní se specializací na pekárnu, zástupkyně manažerky prodejny, školitel rozvoje zaměstnanců a manažer prodejny. Ti se po dobu jednoho dne natáčeli a fotili, aby tak zákazníkům ukázali, co je jejich náplní práce, a nebo jak vypadá jejich pracovní prostředí.

„Zákazníci mají jedinečnou možnost nahlédnout do míst, která jsou dostupná výhradně našim zaměstnancům. Kromě zázemí se seznámí i s některými interními postupy včetně kontroly zeleniny a ovoce při jejich příjmu, pečení pečiva, školení zaměstnanců nebo přípravy nové prodejny před slavnostním otevřením,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Reklama
Abovalve

Videa a fotografie budou sdíleny v Instagram Stories a Facebook Stories každé pondělí po dobu pěti týdnů. Projekt poběží souběžně s novou náborovou kampaní. „Touto atraktivní formou chceme lidem přiblížit práci kolegů, se kterou se nejčastěji setkávají. A jelikož na sociálních sítích tráví lidé mnoho času, je to nejlepší místo, kde je zasáhnout,“ dodává Holá.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)