Lidl spustil projekt, který má na sociálních sítích společnosti ukázat, jak se v řetězci pracuje. Jde o příběhy, ve kterých pod hlavičkou Lidl Česká republika vystupují skuteční zaměstnanci a které budou postupně zveřejňovány na Facebooku a Instagramu.
Vzniklo celkem 5 příběhů a hlavních rolí se ujali kvalitář ovoce a zeleniny v logistickém centru, prodavačka/pokladní se specializací na pekárnu, zástupkyně manažerky prodejny, školitel rozvoje zaměstnanců a manažer prodejny. Ti se po dobu jednoho dne natáčeli a fotili, aby tak zákazníkům ukázali, co je jejich náplní práce, a nebo jak vypadá jejich pracovní prostředí.
„Zákazníci mají jedinečnou možnost nahlédnout do míst, která jsou dostupná výhradně našim zaměstnancům. Kromě zázemí se seznámí i s některými interními postupy včetně kontroly zeleniny a ovoce při jejich příjmu, pečení pečiva, školení zaměstnanců nebo přípravy nové prodejny před slavnostním otevřením,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Videa a fotografie budou sdíleny v Instagram Stories a Facebook Stories každé pondělí po dobu pěti týdnů. Projekt poběží souběžně s novou náborovou kampaní. „Touto atraktivní formou chceme lidem přiblížit práci kolegů, se kterou se nejčastěji setkávají. A jelikož na sociálních sítích tráví lidé mnoho času, je to nejlepší místo, kde je zasáhnout,“ dodává Holá.