Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lagardere Travel Retail budou provozovat obchody s doplňkovým sortimentem na pražském letišti

Vítězem koncesního řízení Letiště Praha na provozovatele obchodů v oblasti tzv. travel essentials se stala společnost Lagardere Travel Retail. Ta bude provozovat na Letišti Václava Havla Praha celkem sedm jednotek pod značkou Relay o celkové rozloze 552 m2. Při výběru vítěze rozhodovala z padesáti procent kvalita návrhu poskytovaných služeb a z padesáti procent finanční kritéria.

Těší nás, že vedle velkého projektu duty free prodeje na Letišti Praha bude skupina společností Lagardere provozovat i maloobchodní prodej se sortimentem tzv. travel essentials. Společnost Lagardere Travel Retail získá podle výsledků koncesního řízení kontrakt na pět let. Také v této oblasti tak Letiště Praha opět získává silného mezinárodního partnera, se kterým můžeme pokračovat ve velmi dobré dlouhodobé spolupráci,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.Celková výše nájemného za pět let trvání kontraktu je minimálně 160 milionů korun.

Jsme velmi rádi, že jsme uspěli ve výběrovém řízení na Letišti Praha  a  v rámci světové konkurence jsme nabídli nejlepší kvalitativní a zároveň nejvyšší finanční nabídku. Koncept Relay tak potvrdil svojí silnou a jedinečnou pozici v dopravních uzlech na všech kontinentech světa. Ve dvou největších obchodech na obou terminálech představíme jako první v Evropě kombinovaný koncept Relay – Trip Advisor spojující to nejlepší z travel retailu a z on-line cestovatelského světa. Všech sedm obchodů otevřeme v průběhu prvního čtvrtletí 2020 tak, abychom se  zahájením letní letecké sezóny přivítali cestující  již v novém,” říká Richard Procházka, CEO Lagardere Travel Retail.

Reklama
Know

Do segmentu travel essentials patří zejména nabídka drobnějších produktů, jako je například tisk, tabákové výrobky, cestovní potřeby, suvenýry či menší občerstvení. Při hodnocení zaslaných nabídek bylo přihlíženo z padesáti procent ke kvalitativním kritériím, jako například schopnost obchodníka průběžně se přizpůsobovat proměnlivé skladbě cestujících, originalita, rozmanitost nabízeného zboží či plán personálního zajištění a logistiky. Dále z padesáti procent rozhodovala finanční kritéria.

Koncesní řízení na provozovatele obchodů travel essential bylo vypsáno v červnu 2019. Do koncesního řízení se přihlásily celkem dvě společnosti, vítězná společnost Lagardere Travel Retail a společnost WHSmith Travel Limited.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Vstupní body do kategorie
LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)