Nová komunikační kampaň Pěstováno s respektem od Nescafé je podpořena digitální i instore kampaní
Součástí kampaně je limitovaná edice obalů káv Nescafé Classic a Nescafé Classic Crema, na kterých jsou vyobrazeny tváře farmářů stojících za udržitelným pěstováním kávy. Limitovaná edice obalů je k dostání ve vybraných obchodech u nás. Kampaň je podpořena digitální i instore kampaní.
„Naším cílem je seznámit spotřebitele s tím, co všechno stojí za šálkem 100% kávy. Pěstováno s respektem plně vystihuje aktivity, které Nescafé zajišťuje, aby podpořilo farmáře, místní komunity i ochranu životního prostředí,“ říká Eliška Cibulková,Brand Manager ve společnosti Nestlé.
Komunikační aktivity jsou podpořeny skrze bannerovou kampaň, video kampaň na YouTube kanále i PR. Hlavní aktivity v oblasti digitální komunikace a instore aktivit probíhají již od začátku října. Limitovanou edici obalů Pěstováno s respektem najdete na pultech od srpna.
Hlavním cílem značky Pěstováno s respektem je ochránit budoucnost kávy nejen pro spotřebitele, ale především pro farmáře, jež si pěstováním kávy vydělávají na své živobytí. Z těchto důvodů značka Nescafé dodává do komunit miliony sazenic kávovníků, které jsou odolné vůči škůdcům a dokáží se lépe přizpůsobit teplotním změnám souvisejícím se změnou klimatu. Navíc vzdělává farmáře, aby dokázali hospodárně zacházet s přírodními zdroji a správně zabezpečili zdroje pitné vody. Mezi lety 2010 až 2020 plánuje Nestlé investovat až 350 milionů švýcarských franků (přibližně 8 miliard českých korun) do rozvoje stávajících aktivit.
Limitované obaly se objevují v šesti variantách, kdy každá z nich představuje jednoho skutečného farmáře, který se na pěstování kávy Nescafé podílí.