Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Facebook Watch posiluje svou pozici v Evropě

Facebook Watch, VOD platforma, kterou sociální síť představila před dvěma lety, navázala spolupráci s dalšími vydavatelstvími a známými osobnostmi ve Velké Británii, Francii, Německu, Itálii a Španělsku.

Celkem představí 27 nových pořadů s videi kratších formátů. Obsah platformy by chtěl Facebook touto cestou více přizpůsobit požadavkům uživatelů i lokálním trhům.

Facebook Watch už před rokem navázal spolupráci s některými americkými vydavateli s vizí „rozšířit obsah, aby pokryl zájmy každého uživatele“. Na platformě tak přibyla řada pořadů s lifestylovou tématikou, celebritami, ale i zpravodajstvím nebo sportem. Podobnou vizi by teď Facebook chtěl naplnit i v Evropě.

Reklama
ČEZ

Přestože Facebook Watch už před měsícem navázal spolupráci s francouzskou Le Monde nebo německým Bildem, zjistil, že největší dosah mají videa, v nichž se objevují celebrity, influenceři a jiné známé osobností a které zároveň sledující nejčastěji přivádí skrze interaktivní nástroje, jako jsou například Stories nebo Skupiny.

Proto začal spolupracovat s dalšími evropskými vydavatelstvími, jako je německá Burda, francouzský Brut nebo italská Ciaopeople. Ti v celkem 27 nových pořadech představí odlehčenější témata a nejčastějšími formáty, které zařadí, budou talk show nebo reality show.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)