Facebook Watch, VOD platforma, kterou sociální síť představila před dvěma lety, navázala spolupráci s dalšími vydavatelstvími a známými osobnostmi ve Velké Británii, Francii, Německu, Itálii a Španělsku.
Celkem představí 27 nových pořadů s videi kratších formátů. Obsah platformy by chtěl Facebook touto cestou více přizpůsobit požadavkům uživatelů i lokálním trhům.
Facebook Watch už před rokem navázal spolupráci s některými americkými vydavateli s vizí „rozšířit obsah, aby pokryl zájmy každého uživatele“. Na platformě tak přibyla řada pořadů s lifestylovou tématikou, celebritami, ale i zpravodajstvím nebo sportem. Podobnou vizi by teď Facebook chtěl naplnit i v Evropě.
Přestože Facebook Watch už před měsícem navázal spolupráci s francouzskou Le Monde nebo německým Bildem, zjistil, že největší dosah mají videa, v nichž se objevují celebrity, influenceři a jiné známé osobností a které zároveň sledující nejčastěji přivádí skrze interaktivní nástroje, jako jsou například Stories nebo Skupiny.
Proto začal spolupracovat s dalšími evropskými vydavatelstvími, jako je německá Burda, francouzský Brut nebo italská Ciaopeople. Ti v celkem 27 nových pořadech představí odlehčenější témata a nejčastějšími formáty, které zařadí, budou talk show nebo reality show.