Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Exkluzivně: Kampaň k přechodu na DVB-T2 za deset milionů

Ministerstvo průmyslu a obchodu upřesnilo náklady na státní informační kampaň, která občany upozorní na blížící se konec pozemního televizního vysílání ve formátu DVB-T.

Komunikační aktivity související se zaváděním nového standardu DVB-T2 představilo ministerstvo na tiskové konferenci začátkem října. Součástí kampaně jsou rozhlasové a televizní spoty, v nichž hlavní roli ztvárnil herec Otakar Brousek ml. a pro ministerstvo je připravila agentura Frmol. Jejich dvouminutovou verzi odvysílá Česká televize, o nasazení na komerčních stanicích a případném zkrácení stopáže zadavatel jedná.

Agentura Taktiq Communications pak vytvořila web TelevizeZdarma.cz s konkrétními termíny vypnutí jednotlivých lokalit. Počítá se i s výjezdy do krajských měst, roadshow by měla být primárně určena pro starosty. 

Reklama
ČEZ

Přesné náklady na informační kampaň pak ministerstvo vyčíslilo na 9,2 milionu korun. Některé části kampaně už proběhly v letošním roce, už v březnu byla realizována první vlna průzkumu ohledně informovanosti obyvatel v dotčených oblastech. V září pak byl natočen zmíněný televizní spot, jehož výroba stála 275 tisíc korun.

Nejdražší položkou jsou náklady na reklamní čas v televizi a rozhlasu, na každý mediatyp si ministerstvo vyčlenilo necelé čtyři miliony korun. Chystaná direct marketingová pak spolkne šest set tisíc korun. Za chystané semináře v krajských městech pak ministerstvo zaplatí tři sta tisíc korun.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)