Twitter umocní digitální pokrytí Olympijských her společnosti Eurosport na 16 evropských trzích včetně České republiky
Eurosport nabídne inzerentům příležitosti pro sponzoring v rámci olympijského obsahu na Twitteru. Dohoda je výsledkem závazku společnosti Eurosport přinášet zákazníkům digitální obsah z olympijských her na co nejvíce obrazovkách.
Discovery a Eurosport, evropské domovské stanice olympijských her, informovaly o rozsáhlé spolupráci na zveřejňování obsahu a prodeji reklamy se společností Twitter v úterý 15. října.
Discovery a Eurosport také nabídnou vybraným partnerům Olympijského výboru marketingová řešení obsahu, takže budou moci spolu s olympijskými hrami propagovat své globální značky v Evropě. Twitter inzerentům poskytne i další možnosti, jak se spojit s olympijským vysíláním Eurosportu. Veškerý obsah bude podpořen oficiálním twitterovým účtem Eurosportu, nabízeným k prodeji jako in-stream sponzoring na Twitteru společnostmi Discovery, Eurosport a Twitter.
Tato obsahová spolupráce Eurosportu a Twitteru má umožnit propojení na Twitteru aktivních diváků ze všech klíčových evropských trhů se světovými sportovci včetně místních olympijských nadějí s pořadatelským městem a významnými momenty her. Prostřednictvím svých twitterových kanálů chce Eurosport oslovit svým digitálním vysíláním z Tokia v roce 2020 nové publikum a propojit ho s webem Eurosport.com a s aplikací Eurosport, což jsou platformy, kde mohou evropští diváci sledovat olympiádu se všemi 3500 hodinami a 321 zlatými momenty živě v 4k ultra-vysokém rozlišení.
Paul Rehrig, General Manager, společnost Eurosport Digital, říká: „Jsme nesmírně šťastní, že můžeme spolupracovat se společností Twitter a sdílet tak vítězné momenty z Olympijských her s ještě více lidmi v Evropě. Twitter je jako přední platforma pro sdílení živého obsahu a komunikaci ideálním místem k širokému pokrytí vysílání Olympijských her v Tokiu v roce 2020 společností Eurosport.“
„Lidé na Twitter chodí objevovat a diskutovat o tom, co se právě děje, a olympijské hry budou největší sportovní událostí roku 2020,” řekl Kay Madati, Global Vice President a Head of Content Partnerships společnosti Twitter.
Mike Rich, Head of Sports Marketing Solutions společnosti Discovery doplňuje: „Tato spolupráce nabízí značkám obrovskou příležitost propojení s největší světovou událostí a obrovským, mimořádně angažovaným publikem na Twitteru v době, kdy se pozornost celého světa bude upírat na Tokio 2020. Tokio 2020 nabízí nesrovnatelnou příležitost coby první letní olympijské hry, kde značky mohou spolupracovat s jediným partnerem, aby zaujaly zákazníky po celé Evropě.“