Společnost euroAWK koupila od pražské společnosti Darothore kompletní portfolio billboardů situovaných především u velkých nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech po celé České republice a posílila tak znatelně svou pozici na tuzemském trhu s venkovní reklamou.
Kupní cena transakce za získání několika stovek nových reklamních nosičů je předmětem obchodního tajemství.
„Trh s venkovní reklamou se neustále mění a vyvíjí, proto neustále hledáme nové možnosti, abychom mohli našim zákazníkům nabídnout tu nejlepší prezentaci na atraktivních místech. Koupě billboardové sítě od jednoho z našich konkurentů byla ideální příležitostí pro upevnění naší pozice na českém trhu s venkovní reklamou,“ vysvětluje jednatelka českého zastoupení společnosti euroAWK Bärbel Nieten.
Společnost euroAWK patří lídrům českého trhu s venkovní reklamou, pro kterou má k dispozici tisíce vlastních reklamních nosičů. Kromě toho patří k největším poskytovatelům venkovní reklamy v Evropě a je také členem mezinárodní skupiny Freund Holding a AWK se sídlem v Německu.