Ester Ledecká je tváří nové kampaně Lidlu

Kolekci zimního oblečení společnosti Lidl představuje lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká. Akci zahajuje nabídka dětského oblečení, které bude v prodejnách Lidl k dostání od následujícího týdne.

Kampaň v prodejnách začíná od 17. října a na e-shopu o týden dříve. „Jsem velmi ráda, že prostřednictvím této kolekce mohu přispět a podílet se na propagaci a dostupnosti sportu mezi dospělými i dětmi,“ popisuje sportovkyně.

Marek Vašut a Ester Ledecká v kampani na zimní kolekci oblečení Lidlu

Jednatel společnosti Michal Farník doplňuje: „Těší nás, že se nám pro tuto kampaň podařilo získat právě Ester, kterou společnost Lidl podporuje. Ester je symbolem zimních sportů, které – stejně jako Ester – miluje obrovské množství našich zákazníků,“ přibližuje. V reklamních spotech ji pak doprovází herec a moderátor Marek Vašut, který je s produkty Lidlu dlouhodobě spjatý.

Vybrané kusy nabídky zimního oblečení v e-shopu i v prodejnách Lidlu budou označeny pečetí doporučení expertů společně se jménem Ester Ledecké.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia