Cleverlance vyvinula mobilní aplikaci Modré pyramidy

Aplikace MP Home je první svého druhu v sektoru stavebních spořitelen u nás a funguje v operačním systému iOS i Android.

Technologická společnost Cleverlance vyvinula na základě zadání Modré pyramidy novou mobilní aplikaci, prostřednictvím které může klient sledovat jednotlivé kroky úvěrového procesu a umožní mu kompletní správu aktivních smluv o stavebním spoření a úvěrů na bydlení.

Aplikace pro iOS i Android je unikátní v tom, že pomáhá klientům snadno sledovat stav jejich žádosti o úvěr a orientovat se mezi jednotlivými kroky žádosti. Uživatelé tak například mají přehled, které dokumenty je třeba k žádosti dodat a které už Modrá pyramida přijala a zpracovala. Kromě jiného může klient svého poradce požádat o radu přímo z aplikace prostřednictvím chatu. V zájmu hladkého průběhu žádosti o úvěr informuje aplikace klienta o všech změnách prostřednictvím push notifikací.

Mohlo by vás zajímat: Kam expandovat v e-commerce

V aplikaci může uživatel také sledovat realitní trh. Aplikace umožňuje i parametrické vyhledávání nemovitostí, a to včetně notifikací o nových nabídkách odpovídajících zadaným kritériím. Klienti mohou přes aplikaci kontaktovat i realitní makléře a dohodnout si prohlídku vybrané nemovitosti.

“Myšlenku vytvořit aplikaci, která by klientovi co nejvíce zpříjemnila vyřízení úvěru na bydlení, jsme v Modré pyramidě nejprve rozvíjeli metodou „design sprintu“, kterou nejvíce využívají inovativní firmy. Design sprint pomáhá během pouhých 5 dní odpovědět na kritické otázky pomocí designu, prototypování a především ověřování na reálných klientech. My jsme realizovali celkem 3 kola design sprintu, kde jsme zapojili kolegy z obchodní sítě, marketingu a IT a designovali jsme změnu a následně ji ověřovali na klientech. Pak jsme hledali společnost, která nám aplikaci vytvoří a zvítězila Cleverlance,“ uvádí Luděk Kohout šéf IT Modré pyramidy.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345