Český výrobce a dovozce fitness vybavení a sportovního zboží InSPORTline se rozhodl své sociální sítě v Česku a na Slovensku svěřit online marketingové firmě Business Factory Business Factory. InSPORTline v Česku a na Slovensku provozuje internetové obchody a síť kamenných prodejen.
Cílem spolupráce má být nejen nárůst fanoušků a engagementu, ale také podpora prodeje. Původně se Business Factory starala o komunikaci značky motorkářských doplňků W-TEC, které InSORTline také vlastní. Na základě této spolupráce se správa sociálních sítí a příprava kampaní rozšířila i o samotnou značku inSPORTline. Business Factory se nyní věnuje rozvoji obou značek také na Slovensku.
Spolupráce zahrnuje nejen strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních (brandových, prodejních) kampaní, ale i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity.
„Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem. Hledali jsme proto silného partnera se zkušenostmi a specializací přímo na toto téma. U Business Factory jsme našli obé, navíc nás oslovil zábavný a přitom profesionální přístup na úrovni, na kterou v oboru social media jen tak nenarazíte,“ hodnotí spolupráci Ladislav Vichánek, marketing manager inSPORTline.cz
Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi. Firma je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Vydává také mezinárodní online magazín Newsfeed a pořádá odborné konference Newsfeed Day, které mají přispívat ke vzdělávání v oblasti online marketingu.