Mentoringový program Dentsu Social Performance Academy vytvořila agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network ve spolupráci s Facebookem. Program má své účastníky naučit správně pracovat s novými nástroji, pomoci jim optimalizovat jejich kampaně a dělat pravidelné audity všech aktivit.
Cílem individuálního programu ve formě mentoringu je prohloubení znalosti v oblasti social media marketingu na klientské straně a zároveň prezentace nových možností této rostoucí platformy především v oblasti sofistikovaných výkonnostních kampaní.
„Blížící se hlavní prodejní sezóna nás inspirovala ke společnému programu přímo s Facebookem. Klient, který se zapojí do programu, získá možnost individuálních konzultací nejen s námi, ale také přímo se zástupcem Facebooku. Bude tak moci s těmito mentory detailně nastavovat kampaně a auditovat současný stav,“ popsal, jak bude program fungovat, ředitel Bistra Social Ondřej Pavelek.
Rostoucí důraz na výkonnostní formáty a jejich měření ukazují, že kampaně na Facebooku už nejsou jenom záležitostí engagementu. Rozvoj dynamické reklamy v kombinaci s využíváním produktových katalogů také stojí za rostoucími mediálními investicemi.
„Mezi nejzajímavější novinky patří možnost automatické adaptace televizních spotů pro FB v podobě programu Mobile Works, nebo také měření nárůstu konverzí pomocí Conversion lift,“ dodává Pavelek.