Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bistro Social vytvořili s Facebookem nový mentoringový program

Mentoringový program Dentsu Social Performance Academy vytvořila agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network ve spolupráci s Facebookem. Program má své účastníky naučit správně pracovat s novými nástroji, pomoci jim optimalizovat jejich kampaně a dělat pravidelné audity všech aktivit. 

Cílem individuálního programu ve formě mentoringu je prohloubení znalosti v oblasti social media marketingu na klientské straně a zároveň prezentace nových možností této rostoucí platformy především v oblasti sofistikovaných výkonnostních kampaní.

„Blížící se hlavní prodejní sezóna nás inspirovala ke společnému programu přímo s Facebookem. Klient, který se zapojí do programu, získá možnost individuálních konzultací nejen s námi, ale také přímo se zástupcem Facebooku. Bude tak moci s těmito mentory detailně nastavovat kampaně a auditovat současný stav,“ popsal, jak bude program fungovat, ředitel Bistra Social Ondřej Pavelek.

Reklama
Know

Rostoucí důraz na výkonnostní formáty a jejich měření ukazují, že kampaně na Facebooku už nejsou jenom záležitostí engagementu. Rozvoj dynamické reklamy v kombinaci s využíváním produktových katalogů také stojí za rostoucími mediálními investicemi.

„Mezi nejzajímavější novinky patří možnost automatické adaptace televizních spotů pro FB v podobě programu Mobile Works, nebo také měření nárůstu konverzí pomocí Conversion lift,“ dodává Pavelek.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)