Reklama
Megaboard

Bistro Social vytvořili s Facebookem nový mentoringový program

Mentoringový program Dentsu Social Performance Academy vytvořila agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network ve spolupráci s Facebookem. Program má své účastníky naučit správně pracovat s novými nástroji, pomoci jim optimalizovat jejich kampaně a dělat pravidelné audity všech aktivit. 

Cílem individuálního programu ve formě mentoringu je prohloubení znalosti v oblasti social media marketingu na klientské straně a zároveň prezentace nových možností této rostoucí platformy především v oblasti sofistikovaných výkonnostních kampaní.

„Blížící se hlavní prodejní sezóna nás inspirovala ke společnému programu přímo s Facebookem. Klient, který se zapojí do programu, získá možnost individuálních konzultací nejen s námi, ale také přímo se zástupcem Facebooku. Bude tak moci s těmito mentory detailně nastavovat kampaně a auditovat současný stav,“ popsal, jak bude program fungovat, ředitel Bistra Social Ondřej Pavelek.

Rostoucí důraz na výkonnostní formáty a jejich měření ukazují, že kampaně na Facebooku už nejsou jenom záležitostí engagementu. Rozvoj dynamické reklamy v kombinaci s využíváním produktových katalogů také stojí za rostoucími mediálními investicemi.

„Mezi nejzajímavější novinky patří možnost automatické adaptace televizních spotů pro FB v podobě programu Mobile Works, nebo také měření nárůstu konverzí pomocí Conversion lift,“ dodává Pavelek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále