APRA nabízí nový komplexní kurz PR

Dosavadní model PRague Communication Academy byl rozdělen na dva semestry a nabízí tak komplexnější vzdělání v oboru public relations. První semestr začíná již 8. října a zájemci se mohou ještě přihlásit.  

PRague Communication Academy (PRCA) jako jediný vzdělávací kurz na trhu je určený jak pro začátečníky, tak pro profesionály v oboru. V jednotlivých seminářích je kladen důraz na praktickou využitelnost získaných poznatků a zohlednění změn, ke kterým v oblasti PR a komunikace dochází. Propojuje teorii s praktickým cvičením.

Podzimní semestr PRague Communication Academy (PRCA I.) je určen pro pracovníky v oboru, kteří mají krátkodobé zkušenosti (do tří let praxe) z agenturního prostředí, z korporátních oddělení společností, nebo z veřejné či státní sféry a neziskového sektoru. Navazující jarní semestr PRague Communication Academy (PRCA II.), je určen profesionálům, kteří v oboru působí delší dobu, jsou zodpovědní za vytvoření a nastavení komunikační strategie, případně i vedou tým PR a marketingu. Každý semestr PRague Communications Academy je ukončený závěrečnou zkouškou s certifikátem.

V současné době probíhá přihlašování do podzimního semestru a zájemci se mohou přihlásit  prostřednictvím webových stránek APRA. Podzimní semestr se skládá z devíti čtyřhodinových bloků přednášek, na kterých účastníci kurzu získají základy oboru public relations. Získané vědomosti si pak mohou vyzkoušet na praktických cvičeních, které vedou zkušení lektoři z praxe. Jde o zástupce členských agentur APRA, ale i o novináře a profesionály, kteří zastupují významné klienty.

Podzimní PRague Communications Academy I. bude probíhat od 8. října do 10. prosince 2019, každé úterní odpoledne na adrese: Palác YMCA, Na Poříčí 12, Praha 1.  Pouze na konci října, se bude seminář z důvodu podzimních prázdnin konat ve čtvrtek 31. 10. 2019. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk