Český online prodejce s módou Zoot buduje současně s vlastními prodejnami také partnerskou síť výdejen. Objeví se zejména v regionálních městech s velikostí kolem 20 tisíc obyvatel. V provozu jich je již pět, během následujících měsíců by jich mohlo být až několik desítek.
“Zůstane jim osvědčený název Výdejna radosti Zoot. Fungovat budou v tradičních prodejnách daného místa. Nejčastěji jde o zavedený obchod s módou, kde jsou i zkušební kabinky,” přibližuje ředitel Zootu Lukáš Uhl s tím, že jsou takto dostupné výdejny v Novém Městě nad Metují, Písku, Příbrami, Strakonicích a Frýdku-Místku.
Zoot se tímto způsobem chce přiblížit zákazníkům po celé ČR, zejména tam, kde nemá firma již vlastní prodejnu. Benefitem této sítě má být pro zákazníky možnost vyzkoušení oblečení zdarma před zaplacením, stejně tak jako placení kartou i možnost vrácení zboží do 30 dnů či reklamace přímo v daném místě. Firma chce jednotlivé výdejny zviditelnit nejen online, ale i offline kampaní.
“V daném místě chystáme venkovní reklamu a to buď formou billboardu, nebo velkých plachet, a také klasický roznos letáků, který bývá v menších městech efektivní. Tím zviditelníme daný obchod i u těch zákazníků, kteří tam standardně nakupovat nechodí,” doplňuje ředitel pro růst Vojáček.