Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zalando představuje nové směřování své značky „Free to be“

Sezónu podzim/zima 2019 Zalando využije k představení své nové image jako značky s poselstvím: Zalando. Free to be. Nová 360° marketingová kampaň oslavuje skutečné lidi a skutečné příběhy, jež představují, co přesně „free to be“ znamená. V televizní reklamě představuje kampaň nabízí nové sezónní styly, které zákazníkům umožňují cítit se svobodně sami sebou.

„Věříme ve svět, ve kterém každý může být sám sebou, bez ohledu na svou velikost, věk, pohlaví nebo původ. Zalando se chce stát výchozím bodem pro módu, nabízet zboží různých stylů, od každodenního oblečení po společenské, od nejběžnějších značek po Premium, a umožnit našim zákazníkům vyjádřit s námi svůj osobní styl,“ říká Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu.

„S heslem ‚free to be‘ posouváme naši značku na další úroveň, která bude rámovat veškerou budoucí marketingovou činnost. Naším cílem je představit módu, která bude sloužit všem, a vybudovat značku, která dodává sebevědomí, reprezentuje a baví miliony zákazníků v celé Evropě.“

Reklama
ČEZ

Kampaň podzim/zima vznikla ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Grey a vypráví emotivně poutavý příběh o lidech, kteří se rozhodli být svobodně, kým chtějí a nosit to, co se jim zachce, bez ohledu na názory ostatních.

„Kampaň má několik velmi rozdílných hrdinů, kteří vybočují svojí postavou, bojují proti stereotypům nebo vzdorují tradičním rolím pohlaví. Naši hrdinové se nebojí ukázat světu, kým skutečně jsou, a právě móda jim pomáhá vyjádřit svou osobnost. Přáli bychom si, aby se takto svobodně cítili i naši zákazníci. Pokud se nebojíte nosit přesně to, co chcete, a být přesně tím, kým chcete, nic vám už nestojí v cestě,“ dodává Jonny Ng.

Nejnovější reklamu Zalanda „free to be“ režírovala britská režisérka Georgia Hudson, známá svou spoluprací se značkami Nike, Under Armour či se zpěvačkou P!nk. Reklama začíná otvíráním známé krabice Zalando a záběrem na modelku Alici Hurel, která trpí alopecií. Inspirativní hlas vypravěčky doprovází příběh k záběru na dospívajícího baletního tanečníka Leroye Mokgatla, který tančí v ulicích Lisabonu. Dále následuje plus size modelka Felicity Hayward, která vystupujíc z reklamního billboardu divákovi ukazuje, jak velká umí být.

Supermodelka a aktivistka Adwoah Aboah nachází svůj prostor v chaotickém světě, zatímco Rain Dove zpochybňuje genderové normy a ukazuje několik možných verzí sama sebe. Reklamu rámuje osvobozující manifest, který každému zákazníkovi připomíná, aby byl vždy svobodně sám sebou. Snímky kampaně pořízené londýnským fotografem Jamesem Pearson-Howesem zachycují svobodu v pohybu i energii a představují několik dalších „free to be“ osobností, jakými jsou například aktivistka Emily Bador bojující za pozitivitu těla a Frances Dunscombe, jež s modelingem začala v 82 letech.

https://www.youtube.com/watch?v=xiplCTA-uS8&feature=youtu.be

Středobodem této digitální kampaně je televizní reklama, jejíž koncept se promítá i do tisku, out-of-home reklamy a vlastních kanálů Zalando. Kampaň bude probíhat na webových stránkách Zalanda (zalando.cz) od 11. září a televizní reklama bude k vidění v televizi od 15. září 2019.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)