Tescoma láká na nový věrnostní program a rezervace zboží v obchodech

Česká Tescoma v červenci propojila dosud samostatné věrnostní programy pro zákazníky kamenných prodejen a eshopu do jediného. Nově vzniklý Tescoma klub, čítající nyní více než třičtvrtě milionu členů, umožňuje sbírat body za online i offline nákupy na jediné konto a následně je uplatnit jako slevu na nákup.

Mezi další benefity nového klubu patří elektronická evidence účtenek, se kterou zákazníkům odpadá nutnost schovávat si ty tištěné, možnost vyměnit zakoupené zboží bez udání důvodu a členské slevy.

„Naším cílem je, aby se Tescoma klub stal ve střednědobém horizontu silným a dynamicky rostoucím omnichannel věrnostním programem s více než milionem aktivních členů“, uvedl vedoucí online obchodu Tescomy Radim Roženek.

Další novinkou, kterou se Tescoma snaží vyjít vstříc zákazníkům, je možnost rezervovat si v eshopu zboží k vyzvednutí v síti Značkových prodejních center a neplatit za poštovné. Na základě online rezervace je zboží (s ohledem na skladové zásoby prodejny) nachystáno k vyzvednutí už za několik hodin, nejpozději zpravidla do dvou pracovních dnů.

„Po možnosti osobního odběru zboží v kamenných prodejnách zákazníci dlouho volali. Jsme proto rádi, že se nám ji ve spolupráci s našimi franšízami podařilo realizovat do podoby splňující očekáváním i těch nejnáročnějších z nich“ dodal Roženek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk