Česká Tescoma v červenci propojila dosud samostatné věrnostní programy pro zákazníky kamenných prodejen a eshopu do jediného. Nově vzniklý Tescoma klub, čítající nyní více než třičtvrtě milionu členů, umožňuje sbírat body za online i offline nákupy na jediné konto a následně je uplatnit jako slevu na nákup.
Mezi další benefity nového klubu patří elektronická evidence účtenek, se kterou zákazníkům odpadá nutnost schovávat si ty tištěné, možnost vyměnit zakoupené zboží bez udání důvodu a členské slevy.
„Naším cílem je, aby se Tescoma klub stal ve střednědobém horizontu silným a dynamicky rostoucím omnichannel věrnostním programem s více než milionem aktivních členů“, uvedl vedoucí online obchodu Tescomy Radim Roženek.
Další novinkou, kterou se Tescoma snaží vyjít vstříc zákazníkům, je možnost rezervovat si v eshopu zboží k vyzvednutí v síti Značkových prodejních center a neplatit za poštovné. Na základě online rezervace je zboží (s ohledem na skladové zásoby prodejny) nachystáno k vyzvednutí už za několik hodin, nejpozději zpravidla do dvou pracovních dnů.
„Po možnosti osobního odběru zboží v kamenných prodejnách zákazníci dlouho volali. Jsme proto rádi, že se nám ji ve spolupráci s našimi franšízami podařilo realizovat do podoby splňující očekáváním i těch nejnáročnějších z nich“ dodal Roženek.