Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Shortlistu Flema Awards vévodí Triad Advertising

Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 58 přihlášených kampaní na shortlist postoupilo 21 kampaní v 11 kategoriích.

Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z rekordního počtu 131 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.

Vítěze vybere 25 členná odborná porota v na svém zasedání. 24. října proběhne v Praze slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku soutěže.

Reklama
ČEZ

Soutěží se ve 14 kategoriích, pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň), v šesti kategoriích Media&Insight (nejlepší využití dat, engagementu, influencera, multiscreeningu, real-time marektingu a nejlepší lokální exekuce globální kampaně) a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Ta ocení autory a zadavatele, kteří projevili odvahu a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením.

Zároveň i letos FLEMA vyhlásí ocenění Inovativní autor (dříve Inovativní agentura), Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

„Letošní ročník a jeho výsledky jsou zajímavé z několika pohledů. Jednak jsme zaskočeni počtem porotců, který překonal i naše optimistické představy. Je vidět, že dostanou-li zadavatelé či agentury možnost se inspirovat, mají o to velký zájem. Zároveň jsme příjemně překvapeni kvalitou letošních přihlášek, která se odráží i na vyšším průměrném hodnocení. A za třetí, a to je neméně zajímavé, na shortlist se s výjimkou agentury Wavemaker a slovenské Starmedia neprobojovaly žádné „tradiční“ mediální agentury. Už se těšíme na druhé kolo poroty, které bude velmi zajímavé a nepředvídatelné.“, interpretuje shortlist Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti FLEMEDIA.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury TRIAD Advertising CZ (7), WAVEMAKER Slovakia (4) a Elite Solutions SK (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (9) a O2 Slovakia (4).

Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference FLEMA Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná ve čtvrtek 26. září 2019 a zaměří se na efektivní plánování kampaní v současném dynamicky se proměňujícím mediálním prostředí.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)