V soutěži Namaluj, co ti chutná děti navrhly novou podobu obalů výrobků Lidl. Dětské obrázky ozdobily mrkev, lososa, špagety i šunku od kosti. Produkty teď Lidl nabízí ve svých prodejnách.
Do soutěže se zapojily děti od 6 do 11 let, které namalovaly více než sedm a půl tisíce obrázků potravin. Víkendový pobyt v aquaparku nakonec získalo 10 umělkyň a umělců, speciální cenu si vysloužil obrázek pasoucího se koně, který byl předlohou pro nový obal ovesných vloček.
Hodnocení obrázků si vzala na starosti odborná porota složená z herce, scénáristy a výtvarníka Michala Nesvadby, ilustrátorky Lucie Seifertové, trenéra běhu a zdravého životního stylu Miloše Škorpila a zástupců společnosti Lidl. „Porota měla hodně těžký úkol, protože musela vybírat z několika tisíc obrázků, za které všem moc děkujeme. Výběr se jim ale povedl na jedničku. Nové obaly jsou díky dětským obrázkům pestřejší a hravější a věříme, že je ocení i naši zákazníci,“ popisuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.