Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Obaly výrobků Lidlu navrhly děti

V soutěži Namaluj, co ti chutná děti navrhly novou podobu obalů výrobků Lidl. Dětské obrázky ozdobily mrkev, lososa, špagety i šunku od kosti. Produkty teď Lidl nabízí ve svých prodejnách.

Do soutěže se zapojily děti od 6 do 11 let, které namalovaly více než sedm a půl tisíce obrázků potravin. Víkendový pobyt v aquaparku nakonec získalo 10 umělkyň a umělců, speciální cenu si vysloužil obrázek pasoucího se koně, který byl předlohou pro nový obal ovesných vloček.

Hodnocení obrázků si vzala na starosti odborná porota složená z herce, scénáristy a výtvarníka Michala Nesvadby, ilustrátorky Lucie Seifertové, trenéra běhu a zdravého životního stylu Miloše Škorpila a zástupců společnosti Lidl. „Porota měla hodně těžký úkol, protože musela vybírat z několika tisíc obrázků, za které všem moc děkujeme. Výběr se jim ale povedl na jedničku. Nové obaly jsou díky dětským obrázkům pestřejší a hravější a věříme, že je ocení i naši zákazníci,“ popisuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)