Lidé často považují peníze, které si posílají na spoření, jako úbytek svých financí. Neuvědomují si, že si tyto peníze posílají sami sobě na dobu, kdy je budou nejvíc potřebovat. Právě na to upozorňuje nová kampaň ING, kterou pro banku připravila divize McQueen z rodiny McCann Prague.
Kampaní nás provází herec Filip Rajmont, který se setkává se svým budoucím já, které mu potvrdí, jak správné bylo jeho rozhodnutí naspořit si u ING. S kampaní se bude možné setkávat od 16.9.2019 v televizi, na onlinu a sociálních sítích. Spoty režíroval Juraj Janiš, produkci mají na svědomí Boogie Films.
„Nebojíme se jít proti proudu konzumu a věříme, že dokážeme lidem ukázat, že odpovědný přístup k penězům se vyplácí. Proto chceme všem zábavnou a srozumitelnou formou ukázat, že peníze, které si posílají na spořicí účet, posílají sobě a v budoucnu ocení, že je mají. Férovost, srozumitelnost a snadná pochopitelnost našich produktů je naší dlouhodobou strategií,“ uvedl k nové kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.