Nové podzimní marketingové kampaně pro Moneta Money Bank vytvořila reklamní agentura Kaspen a produkci zajistila společnost Armada. Jedná se o kampaně na podporu běžného účtu Tom a půjčky pro domácnosti i živnostníky. Režie obou televizních spotů, které startují postupně 23.9. a 7.10., se ujal Tomáš Řehořek.
První video doplňuje kampaň na běžný účet Tom, která od druhého září propaguje digitální funkcionality tohoto účtu a mobilní aplikace Smart Banka. Spot představuje platby pomocí mobilního telefonu, možnost převodu peněz z běžného účtu na spořicí jedním tahem prstu a směnárnu měn, která umožňuje převádět peníze v real-time kurzech.
Druhá kampaň vychází z jarního spotu, který informoval o půjčce pro retailové zákazníky. Reklamní spot se známým kocourem bude k vidění od pondělí 7. října.
Obě kampaně vytvořila reklamní agentura Kaspen a produkci zajistila společnost Armada. Spoty budou odvysílány na stanicích TV Nova. Vizuály se objeví na internetu, velkoformátových outdoorových plochách po celé České republice a také na digitálních obrazovkách kamenných poboček Moneta Money Bank.