Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mall.cz v kampani radí, jak přežít Vánoce v klidu

Pod vánoční kampaní je podepsáno kreativní studio Yinachi. Televizní spoty natočila v produkci R.U.R. Postproduction režisérka Barbora Novotná a voiceover namluvila Jiřina Bohdalová.

Mall.cz spustil tento týden novou vánoční kampaň s názvem „S námi Vánoce v klidu přežijete“. Pro Čechy jsou Vánoce o rodině, odpočinku, tradicích a také dobrém jídle a pití. Realita bývá často ale velmi odlišná, lidé jsou nervózní a vadí jim všudypřítomný stres. Proto Mall.cz startuje první fázi své kampaně již nyní. Chce lidem ukázat, že Vánoce se sice už blíží, ale čím dřív je začnou řešit, tím spíš je přežijí v klidu.

Mall.cz vsadil v nové kampani na tradiční symbol Vánoc

Reklama
ČEZ

Mall.cz letos vsadil na tradiční symbol Vánoc. Hlavní hrdinka kampaně je kapřice Libuška z Karybníku. Ta se samozřejmě, jako každý kapr, bojí, že tyto Vánoce nepřežije. V první fázi kampaně tak začíná přemýšlet, jak lidi zmást a přesvědčit je, že se žádné Vánoce neblíží. Že je to celé jenom kampaň.

https://www.youtube.com/watch?v=HLYBVUqLLs4&feature=youtu.be

V dalších fázích je vylovena a končí ve vaně, kdy už bude doslova bojovat o život. Urgence přežití je tak stále silnější. Kapřice to s lidmi zkouší po dobrém i po zlém. Chce Vánoce prostě jen přežít. „Většina Čechů chce o Vánocích trávit více času se svou rodinou, chtějí být v klidu doma a ujídat bramborový salát. Realita ale často bývá velmi odlišná, kdy do poslední chvíle řeší chybějící dárky a stresují se návštěvami přelidněných obchodů,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny Mall, a dodává: „Obavy naší kapřice porostou s blížícím se prosincem a ona bude dělat vše pro to, aby svátky přežila. Stejně jako my lidi. Na to, jak přežít Vánoce v klidu, máme jednoduché řešení. Vánoce nemusí být o stresu, pokud začnete včas.“

To potvrdilo 28 % Čechů, kteří dárky pořizují už v září, aby vše stihli bez stresu a mohli si vánoční svátky užít v klidu se svými blízkými. V poslední, výprodejové fázi, která poběží po Vánocích, už by Libuška být neměla, ale kdo ví.

Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Yinachi. Televizní spoty natočila v produkci R.U.R. Postproduction režisérka Barbora Novotná. Voiceover namluvila herečka Jiřina Bohdalová. Spoty poběží  na kanálech Prima Group. Kampaň je 360. stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace na více než 450 výdejních místech a Mall Shopech, kde se s kapřicí, stejně jako na call centru, budou zákazníci setkávat i formou hlasového doprovodu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)