Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Košík.cz expanduje do dalších měst

Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz je Mladá Boleslav první oblastí v rámci rozšiřování služby do nových lokalit pomocí takzvaného precizního modelu. Do konce roku by se měl Košík objevit ještě v dalších městech a obcích.

E-shop s potravinami Košík.cz roste a chystá expanzi do nových regionů. Nově začíná obsluhovat Mladou Boleslav a přilehlé Kosmonosy, červené dodávky zde budou rozvážet nákupy v den objednání asi pro 20 000 domácností. Nový region se stává první v řadě plánovaného rozšiřování závozových oblastí pomocí nového modelu expanze.

Mladá Boleslav se stane zastávkou na liberecké trase, kam Košík rozváží už několik let. Zákazníci Košíku si budou moci objednat doručení mezi 7 a 21 hodinou, doprava u nákupů do 1200 korun je zpoplatněna částkou 29 nebo 39 korun podle termínu, nad 1200 korun je pak stejně jako ve zbytku závozových oblastí zcela zdarma. Objednávky, které budou přijaté dopoledne, plánuje Košík dovézt ještě ten samý den v horizontu 3 hodin, odpolední pak doručí následující den.

Reklama
ČEZ

K zákazníkům na Mladoboleslavsku se skrze Košík přiblíží celá řada premiových marketů, jejichž výrobků má e-shop v portfoliu již osm set. Objednávat si budou moci potraviny z britského Icelandu, italského Winefoodu nebo výběrového marketu Delmart. Dostupná jim bude také nejširší nabídka ekodrogerie, vegetariánská sekce Svět veggie nebo produkty ze sekce Budoucnost bez obalu.

Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz je Mladá Boleslav první oblastí v rámci rozšiřování služby do nových lokalit pomocí takzvaného precizního modelu. Do konce roku by se měl Košík objevit ještě v dalších městech a obcích.

„V rámci precizace počítáme s dalšími lokalitami, minimálně jedna by měla přijít v krátkodobém horizontu. Díky synergiím s naší B2B službou Profi Košík se nám navíc vyplácí zaměřovat se i na oblasti, které mají sice menší počet domácností, ale velké množství firemních provozů nebo gastronomických zařízení, jako jsou restaurace, jídelny nebo kavárny,“ uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Nový přístup v plánování, do kterého zapojujeme i samosprávy, by nám měl do budoucna umožnit cíleně otevírat lokality již od rozsahu jednoho katastru.”

E-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost Košík.cz je nyní k dispozici pro zákazníky v Praze a středočeských městech, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)