Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Gambrinus podporuje amatérský fotbal s kampaní od Triadu

Kde se hraje, tam to žije. Tak zní headline nové kampaně Gambrinusu od agentury Triad. Kampaň ukazuje spojení Gambrinusu s amatérským fotbalem a jejím cílem je zvýšení povědomí o programu, ve kterém mohou kluby získat různé typy podpory.

Gambrinus tak reaguje na klesající zájem o amatérský fotbal. A proto začíná už s desátou sezónou projektu Gambrinus Kopeme za fotbal, v jehož rámci podporuje přes 800 amatérských klubů.

Více o projektu se můžete dozvědět zde.

Reklama
ČEZ

„Chceme lidem na vesnicích ukázat, že Gambrinus ví, co pro ně amatérský fotbal znamená, a že pro něj děláme, co je v našich silách. A budeme v tom pokračovat,“ tvrdí Radim Krupka, projektový manažer Gambrinus Kopeme za fotbal.

„U amatérského fotbalu nejde jen o to, co se děje na trávníku, ale také o to, co se děje kolem něj. Zápas vesnického fotbalu je společenská událost, do které se zapojuje celá vesnice. Kdyby tam ten fotbal nebyl, neexistovaly by ani historky, na které můžeme u piva vzpomínat,“ dodává kreativní lídr agentury Triad Rado Jankovič. „Máme velkou radost z toho, že můžeme pracovat na kampani s klientem, který právě tímhle způsobem pomáhá. Ne v první lize, ale na místech, kde takovou pomoc vítají a potřebují.“

Celé kampani vládne headline: Kde se hraje, tam to žije. Myšlenku komunikují příběhy, které jsou z vesnických hřišť notoricky známé. Vznikla videa, v nichž vystupuje legenda Viktorie Plzeň Pavel Horváth. V jednom jako Míč Bjukenen zachraňuje balón z rybníka, v dalším zase musí zachraňovat spálené prase, aby se po zápase dala sníst alespoň druhá půlka.

Spoty vytvořil Triad ve spolupráci s produkční společností Goodie Baddie. Za režii zodpovídal Jan Látal. Triad interně zajišťuje i další obsah pro sociální sítě.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)