Gambrinus podporuje amatérský fotbal s kampaní od Triadu

Kde se hraje, tam to žije. Tak zní headline nové kampaně Gambrinusu od agentury Triad. Kampaň ukazuje spojení Gambrinusu s amatérským fotbalem a jejím cílem je zvýšení povědomí o programu, ve kterém mohou kluby získat různé typy podpory.

Gambrinus tak reaguje na klesající zájem o amatérský fotbal. A proto začíná už s desátou sezónou projektu Gambrinus Kopeme za fotbal, v jehož rámci podporuje přes 800 amatérských klubů.

Více o projektu se můžete dozvědět zde.

„Chceme lidem na vesnicích ukázat, že Gambrinus ví, co pro ně amatérský fotbal znamená, a že pro něj děláme, co je v našich silách. A budeme v tom pokračovat,“ tvrdí Radim Krupka, projektový manažer Gambrinus Kopeme za fotbal.

„U amatérského fotbalu nejde jen o to, co se děje na trávníku, ale také o to, co se děje kolem něj. Zápas vesnického fotbalu je společenská událost, do které se zapojuje celá vesnice. Kdyby tam ten fotbal nebyl, neexistovaly by ani historky, na které můžeme u piva vzpomínat,“ dodává kreativní lídr agentury Triad Rado Jankovič. „Máme velkou radost z toho, že můžeme pracovat na kampani s klientem, který právě tímhle způsobem pomáhá. Ne v první lize, ale na místech, kde takovou pomoc vítají a potřebují.“

Celé kampani vládne headline: Kde se hraje, tam to žije. Myšlenku komunikují příběhy, které jsou z vesnických hřišť notoricky známé. Vznikla videa, v nichž vystupuje legenda Viktorie Plzeň Pavel Horváth. V jednom jako Míč Bjukenen zachraňuje balón z rybníka, v dalším zase musí zachraňovat spálené prase, aby se po zápase dala sníst alespoň druhá půlka.

Spoty vytvořil Triad ve spolupráci s produkční společností Goodie Baddie. Za režii zodpovídal Jan Látal. Triad interně zajišťuje i další obsah pro sociální sítě.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-41

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-41

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Balíkovna
Esomar kongres
Superpočítač

MAM Exkluzivně v časopise

Mary Beth West
To chce odvahu
Týden inovací
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Ogilvy PR vedení
skupina Direct
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Ogilvy PR vedení
skupina Direct