Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Forum Media Focus o výkonnostním marketingu

Jak nevyhazovat peníze z okna? Spasí nás výkonnostní marketing, nebo se blíží konec zlaté éry chytrých softwarů? A stačí nám umět dobře měřit výkon? Další ze série klubových setkání Forum Media Focus se zaměří na populární disciplínu digitálního marketingu. Odehraje se v redakci MAM v pondělí 7. října od 15.00 hod.

[vstupenky text=“Objednat vstupenky“ background=““]https://goout.net/cs/listky/ne-uspechy-vykonnostniho-marketingu/cbgf/[/vstupenky]

Vybudovali jste velkou e-commerce společnost nebo nový prodejní kanál v tradiční firmě? Dostali jste se do fáze, kdy je těžké dál růst? Snižují se vám marže a marketing je čím dál dražší? Chcete se transformovat v dospělou, stabilní a ziskovou firmu?

Posledních 15 let bylo v oblasti e-commerce ve znamení všeobecného růstu, zakládání nových firem a vzniku slavných značek. Noví e-commerce hráči dorostli velikostí své rivaly z offline světa a někdy je i předběhli. Tato fáze je však za námi a e-commerce firmy musí čelit:

Reklama
ČEZ
  • Cenové konkurenci a komoditizaci trhů, což přináší stále klesající marže.
  • Stále se zvyšujícím nákladům na PPC kampaně.
  • Tlaku tradičních hráčů, kteří přecházejí na multikanálové strategie.

Přílišné spoléhání se na „technicistní” performance marketing a strategii založenou na dodržování PNO spolu se zdražujícími se CPC je receptem na velké finanční problémy. Kudy dál? Možná byste se měli soustředit na zákazníka, a ne na kliky a obraty. Více vám poradí ve své přednášce David Seibert, managing partner z agentury Expandist.

Jak na to jde Alza?

Výkonnostní marketing patří k základním stavebním kamenům marketingového mixu každého, kdo to v online byznysu myslí vážně. Jak to ale vypadá, když se do něj opře jednička mezi tuzemskými e-shopy a jeden z největších zadavatelů reklamy v ČR? Co mu funguje, jak moc investuje do PPC a proč si pro vyhodnocení nastavil vlastní atribuční model? To vše poodhalí marketingový ředitel Alza.cz Jan Sadílek.

Myslete na znalost značky

Je výkonnostní marketing jen voňavka? Na to se zaměří ve svém vystoupení Petr Struna, managing director z Ogilvy Performance Marketing. V rámci prezentace se bude věnovat výkonnostnímu marketingu, kdy zadavatelé reklamy nemohou spoléhat čistě na doručení výsledků skrze výkonnostní média, ale je potřeba myslet na znalost značky, kvalitu produktu nebo služby a jeho konkurenceschopnost.

Můžou zůstat ve své kůži

A na konec se ohlédneme za kampaní #vesvekuzi, která změnila zákon a zachraňovala životy. Dozvíme se, že i dobrá myšlenka s téměř nulovým rozpočtem může dokázat velké věci. Své o tom ví tvůrci kampaně Zuzana Kukačková, obchodní ředitelka, Publicis Groupe – Leo Burnett, a Martin Starý, idea maker, Publicis Groupe – Newcast.

[vstupenky text=“Objednat vstupenky“ background=““]https://goout.net/cs/listky/ne-uspechy-vykonnostniho-marketingu/cbgf/[/vstupenky]

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)