Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Contipro s ADisonem děkují lékařům za péči o pacienty s chronickými ranami

Výrobce a dodavatel kyseliny hyaluronové, společnost Contipro, připravila spolu s PR agenturou ADison komunikační kampaň k náplastem Sorelex. Ta cílí na lékaře, sestry i pacienty a jejich blízké a zaměřuje se na dlouhodobou léčbu ran.

Inspiraci bere komunikace ze souběžné inzertní kampaně zaměřené na koncové zákazníky, která pracuje s claimem „Buďte zase ve své kůži.“ Lékařům a sestrám patří poděkování, že pacientům pomáhají, aby ve své kůži opět byli.

„V první fázi kampaně akcentujeme důležitost spolupráce lékařů a společnosti Contipro.Jejich společným cílem je pomoci pacientům s chronickou ranou. K tomu výrazně přispívají náplasti Sorelex s kyselinou hyaluronovou,“ doplňuje Tomáš Fridrich. Druhá fáze se zaměřuje na informování veřejnosti o možnostech hojení chronických ran a využije především vztahy s médii.

Kampaň startuje direct mailem na lékaře a sestry s poděkováním za péči o pacienty a pozvánkou na seminář o hojení ran. Zásilka obsahuje také děkovný dopis zakladatele společnosti Vladimíra Velebného určený lékařům a sestrám za jejich práci s pacienty. Přiložen je i výtisk časopisu Ekonom s profilovým rozhovorem pana Velebného, který přibližuje historii a vizi firmy.

„Agenturu Adison jsme si vybrali pro funkční myšlenku, kterou pro naši kampaň představila. Zaměřuje se na předání klíčového sdělení, a tím je náš záměr pomoci lékařům i pacientům v péči o chronické rány,“ říká Lenka Krausová, Sales Manager Contipro.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu